Tilles tråd
sov så gott familjen!!
Det går inte många timmar på dagen då jag inte tänker på er. Ni finns alltid i mina tankar!!
kramar om er alla!// Johanna m familj.
sov så gott familjen!!
Det går inte många timmar på dagen då jag inte tänker på er. Ni finns alltid i mina tankar!!
kramar om er alla!// Johanna m familj.
Sänder många goa och varma fjäderlätta kramar till hela familjen, passar även på att önska er en trevlig helg. Jag är inte här inne så mycket men ni finns ständigt i mina tankar!!KRAM!!
.....^?...
..../........
...(....)?...
...,~?~,?...
...|.....|?...
...|.....|?...
...|.....|......
...|___|.....
..(____)..
.(_____).
Godnatt hela familjen!! Hoppas verkligen ni får sova inatt, och att Tille inte har allt för ont...gött attt höra att han han inte har så många sår.
Massor av försiktiga kramar till er alla. Ni är verkligen en helt otrolig familj!!
Tänker på er så enormt mycket varje dag. Hoppas för er alla att ni får en bra dag idag.
Det är så svårt att skriva något som man tycker låter vettigt...men ni finns i mina tankar nästan varje minut av dagen.
Sköt om er!!
Kram!
.....^....
..../..\...
...(....)...
...,~?~,...
...|.....|...
...|.....|...
...|.....|...
...|___|...
..(____)..
.(_____)
Helt otroligt!! En till tand, nu är du snart stora Tille...tihi
Hoppas verkligen att du har fått i dig något idag lille vännen. Och vilken snäll storebror du har Tille som är med dig och hjälper dig med vattnet.
Till hela familjen:
Ni är verkligen så underbara. Ni är med om nått så jobbigt men ändå orkar ni ställa upp på intervjuer för aftonbladet och du Therese som orkar med att skriva och berätta för oss här på fl. Jag beundrar verligen eran styrka och den gemenskapen ni verkar ha i familjen.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll!!! *snusar lätt på Tilles panna*
Kram!
Tillegubben!
Änglarna väntar på dig, låt dem inte vänta för länge. Somna in lilla du och sov så gott!
Det finns så många som kommer att sakna dig men det är nog bäst ändå - så du slipper lida...
många pussar och kramar till dig och din starka familj.
Vila i frid lilla Tillevännen. Du har kämpat så mycket...men nu får du äntligen leka och vara frisk.
Du kommer alltid att finnas i mina tankar.
Många styrkekramar till hela familjen!!
Johanna m familj.
.....^?...
..../.......
...(....)?...
...,~~,?...
....|...|?...
....|...|?...
....|...|......
....|__|.....
...(___)...
..(____)..
Jag har detta ljuset i min press och det kommer alltid att finnas där till minne av Tille - en underbart stark liten kille.
Har tänt en stjärna till Tille - den stora killen
www.niomanader.se
Var in och tittade på alla fina bilder som många har gjort om Tille och jag kan inte sluta gråta...
Känner verkligen med er familjen. Så starka ni är.
Ta hand om varandra!!!
många styrkekramar!!!
ps Tack Becka82 för att du visade oss!!
Hej!
Vill skriva och tacka er från djupet av mitt hjärta att ni har orkat att skriva och berätta om allt. Tille har satt sitt spår hos mig och jag kände att jag ville köpa boken om hans liv. Men så var det ju frågan om förlaget skulle tjäna på det...vilket inte hade kännts rätt. Men nu när du Therese skrev och sa att vinsten kommer att gå til EB-forskningen så kommer jag aboslut att köpa den och stödja den.
Jag vet att jag inte alls har någon som hellst koppling till er som familj, men ni har alla rört mig så.
Hoppas att ni känner allas stöd.
Skönt att läsa att ni är så starka tillsammans och att ni kan se frammåt även om saknaden och sorgen är stor!!
Önskar er all lycka med allt ni förtar er!!
Många kramar Johanna m familj.
Baby87
Vilken fin dikt! Den är verkligen så vacker!!
Familjen!
Hoppas att ni sakta men säkert kan börja se frammåt och att ni alla har det bra!
Många kramar till er!! >--
--
Önskar er en superhärlig semester!! Håller med alla andra här..Ni förtjänar verkligen en underbar tid tillsammans!!
Sköt om er!
kram