Tilles tråd
Hittar inte orden,vill säga så mycke men orden börjar ta slut... jag blir så lessen och försöker tänka mig in i eran sittuation.. Jag tycker ni är så starka som orkar låta oss alla ta del av erat liv... Krama lilla Tille
Hittar inte orden,vill säga så mycke men orden börjar ta slut... jag blir så lessen och försöker tänka mig in i eran sittuation.. Jag tycker ni är så starka som orkar låta oss alla ta del av erat liv... Krama lilla Tille
Soon we'll come to the end of life's journey
And perhaps never meet anymore
Till we gather in heaven's bright city
Far away on that beautiful shore
If we never meet again this side of heaven
As we struggle through this world and its strife
There's another meeting place somewhere in heaven
By the side of the river of life
Where the charming roses bloom forever
And where separations come no more
If we never meet again this side of heaven
I will meet you on that beautiful shore
Kram till er och mest av allt vill min son ge Tille en kram... Han är 15 år ...
den här texten är tagen från en skiva av en av min familjs favorit artist Johnny cash...
Tänker på er...låter ett ljus brinna i fönstret i kväll för lille Tille....hoppas han får en god nattsömn....
kramar från sanna med familj...
Till Therese med familj..
Ni har gett så otroligt mycke till andra och lärt oss massor. Jag tänker på er hela tiden...
kram till er
Vi kommer hoppa över påskägg och annat till påsk och istället skänka pengarna till tillefonden,pengarna gör mer nytta där.. Min son har tittat på bilderna och blev så rörd
och tårögd,han tyckte tille har så stora fina ögon...
Tänder ett nytt ljus för Tille som får brinna i kväll.... kramar sanna med familj
Sov gott lilla Tille... hoppas ni får en lugn natt... låter mitt ljus brinna för Tille..
Hörde denna sång med whitney houston idag
och tänkte på Lilla Tille... Ta hand om er riktigt ordentligt och sov gott...
If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you
And if you could only see yourself,
You'd feel the same way too.
You could say that I am a dreamer
Who's had a dream come true,
If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you.
Har svårt att slita mig från dig Tille,dina vackra ögon följer mig natt som dag...Sov så sött i natt och dröm vackra drömmar..
Har tänt ett nytt ljus för dig...
kramar
Godmorgon Tille,ville bara titta in en stund....Du är så otrolig tilleman..
kram
Tänder ett nytt ljus Tille... Hade inga vita kvar men jag hittade ett lila ljus som är jättefint så det tänder jag för dig idag...
kramar till dig och din familj...