Inlägg från: mamma37 |Visa alla inlägg
  • mamma37

Tilles tråd

Gomorron Tille m. fam. Hoppas att natten har varit bra för er alla!
    Jag önskar dig Liam ett underbart kalas med mycket skratt o fina presenter!

Kram till er alla från Maria m. Fam

• mamma37

Gomorron ifrån hela min familj!
    Hoppas natten varit bra för er alla!

//Kram Maria

• mamma37

Natti natti lille gubben!
    Ger dig en fjärilslätt kyss på pannan!

Sov gott hela familjen!

//Kram Maria

• mamma37

Gonatt lille vännen! Dröm söta drömmar o pussar dig även denna kvällen med fjärilslätta pussar på din lilla panna! Kram Maria m. fam.

• mamma37

Natti natti lille vän o somna sött o dröm söta drömmar om hela din fantastiska familj som finns hos dig nu o för alltid.... Stryker lätt min hand på din kind o pussar din panna! Kram Maria m. fam.

• mamma37

Har precis varit inne läst om hur det är med "vår" lille kämpe! Blir alldeles varm i hjärtat när du skriver,Therese, om att han t.o.m. skrattade idag! Hoppas ni har det lika vackert som vi har det nere i Skåne! Här skiner solen från en nästan klarblå himmel o det gör kanske att dagen blir ljusare för er med! Om inte så skickar jag iväg ett par strålar till er! Kram Maria

• mamma37

Sov Gott Lille Vännen o hoppas att drömmarna är fina även inatt! Kommer in o "tittar" till dig imorron för att se vad din mamma har skrivit om hur natten har varit.... Sov gott, Tillevännen! Kram Maria m. fam

• mamma37

Ni finns ständigt i våra tankar o flera gånger om dagen är vi inne o kollar hur det är o det är med hjärtat i halsgropen.... Skickar massor med varma kramar till er o hoppas att påsken blir bra för er alla! Kram Maria m. fam.

• mamma37

Många mjuka påskkramar till dig Tille-prinsen o många varma påskkramar till övriga familjen!

// Maria m. fam.

• mamma37

Vi tänker på er.....

//Maria m. fam.

Svar på tråden Tilles tråd