Tilles tråd
Gomorron Tille m. fam. Hoppas att natten har varit bra för er alla!
Jag önskar dig Liam ett underbart kalas med mycket skratt o fina presenter!
Kram till er alla från Maria m. Fam
Gomorron Tille m. fam. Hoppas att natten har varit bra för er alla!
Jag önskar dig Liam ett underbart kalas med mycket skratt o fina presenter!
Kram till er alla från Maria m. Fam
Gomorron ifrån hela min familj!
Hoppas natten varit bra för er alla!
//Kram Maria
Natti natti lille gubben!
Ger dig en fjärilslätt kyss på pannan!
Sov gott hela familjen!
//Kram Maria
Gonatt lille vännen! Dröm söta drömmar o pussar dig även denna kvällen med fjärilslätta pussar på din lilla panna! Kram Maria m. fam.
Natti natti lille vän o somna sött o dröm söta drömmar om hela din fantastiska familj som finns hos dig nu o för alltid.... Stryker lätt min hand på din kind o pussar din panna! Kram Maria m. fam.
Har precis varit inne läst om hur det är med "vår" lille kämpe! Blir alldeles varm i hjärtat när du skriver,Therese, om att han t.o.m. skrattade idag! Hoppas ni har det lika vackert som vi har det nere i Skåne! Här skiner solen från en nästan klarblå himmel o det gör kanske att dagen blir ljusare för er med! Om inte så skickar jag iväg ett par strålar till er! Kram Maria
Sov Gott Lille Vännen o hoppas att drömmarna är fina även inatt! Kommer in o "tittar" till dig imorron för att se vad din mamma har skrivit om hur natten har varit.... Sov gott, Tillevännen! Kram Maria m. fam
Ni finns ständigt i våra tankar o flera gånger om dagen är vi inne o kollar hur det är o det är med hjärtat i halsgropen.... Skickar massor med varma kramar till er o hoppas att påsken blir bra för er alla! Kram Maria m. fam.
Många mjuka påskkramar till dig Tille-prinsen o många varma påskkramar till övriga familjen!
// Maria m. fam.
Vi tänker på er.....
//Maria m. fam.