LillaMalin Äldre 7 Apr 22:46 18148 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Tilles tråd God Natt Tille med familj. Ni finns i våra tankar hela dagarna! /Malin me Familj ♥
LillaMalin Äldre 8 Apr 22:43 #2302 Återställ Anmäl Du ogillar detta God Natt! Hoppas ni får en lugn och skön natt. ♥
LillaMalin Äldre 9 Apr 20:56 #2815 Återställ Anmäl Du ogillar detta ^ /..\ (....) ,~’~, |.....| |.....| |.....| |___| (____) (_____) God Natt!
LillaMalin Äldre 10 Apr 16:08 #3276 Återställ Anmäl Du ogillar detta Träz skrev 2006-04-10 16:06:39 följande:Hej! Tänkte bara kolla lite om någon har adressen tillTilles mammas dagbok på nätet?Försöker å leta, men finner den inte..!!http://www.familjeliv.se/krypin/therese6699/dagbok.php
LillaMalin Äldre 10 Apr 21:57 #3533 Återställ Anmäl Du ogillar detta God Natt Tille! Hoppas på en lugn natt utan smärtor! Stor Kram till dig och din familj! ♥
LillaMalin Äldre 11 Apr 11:57 #4073 Återställ Anmäl Du ogillar detta Nu sitter jag här med tårar i ögonen igen. Vet inte vad jag ska säga så skickar bara en tanke och en stor KRAM! ♥
LillaMalin Äldre 11 Apr 12:07 #4080 Återställ Anmäl Du ogillar detta När jag dör är jag allsinte borta,fast min kropp blivit askamin vän.Genom allt som susaroch sjunger,skall jag komma tillbakaigen.Genom fåglars kvitter iträden,Genom fjärilars fladdrandeslag.Genom flingornas dansmot er ruta,skall jag ge eren hälsning var dag.Och när björksaven stigerom vårenoch ni känner en varmare vind,ska ni ana min själsodödlighetdå jag dunlätt kysserer kind.Och då vet ni, jag är inteborta.Nej, mer nära än ni kanförståGenom allt som susaroch sjunger,skall min hälsningmed kärlek er nå.
LillaMalin Äldre 15 Apr 22:28 #7174 Återställ Anmäl Du ogillar detta God Natt Lilla Tille! Du finns med mig i mina tankar! ♥
LillaMalin Äldre 16 Apr 13:16 #8191 Återställ Anmäl Du ogillar detta ^ /..\ (....) ,~~, |...| |...| |...| |__| (___) (____) Vila i frid älskade Tille! ♥