Inlägg från: cayenne05 |Visa alla inlägg
  • cayenne05

Tilles tråd

Tänker på er. Han är så fin, er lille gosse! Det är så oerhört grymt det som har drabbat honom. Försök att ta tillvara varje stund tillsammans och låt det bli fina minnen som ni kan spara i era hjärtan. Jag har själv en son på 6,5 månader och jag påminns om hur mycket man har att vara tacksam över och att man inte behöver klaga över småsaker. I morgon ska vi sätta in en slant på fonden från vår gosse (barnbidraget som vi sparar åt honom). Det känns fint om vår pojke på så sätt kan bidra lite till forskningen. Liksom så många andra har jag berörts väldigt mycket av er. Hoppas ni får en lugn och fin natt. Ta hand om er så mycket det går.
    Mjuka kramar till Tille med familj från oss.

• cayenne05

Vilken vacker dikt, Beckah 82. Tårarna tränger fram när man läser den. Tack för att du skrivit den!

Kramar till hela Tilles familj med hopp om att ni får en fin helg tillsammans.

• cayenne05

En fjäderlätt kram till kämpen Tilleman. Han är så fin!
    Godnatt Tille med familj! Tänker på er.

• cayenne05

Hemska att läsa att Tille blir sämre. Man har hjärtat i halsgropen varje dag man går in här på fl. Jag har aldrig tidigare berörts så mycket av något man bara läser om. Jag känner ju inte Tille men det känns ändå som man är med på ett hörn eftersom man följer er här på fl och jag lider med er. Tilles ögon är så speciella, de berör verkligen. Jag kommer aldrig att glömma dina ögon lille Tille. Hoppas ni har fått njuta av lite solsken idag. Här i Stockholm blommar krokusar och skilla. Vad fint att Tille får vara med och uppleva våren.
    Styrkekramar till Tille och hans familj. Ta hand om varandra!

• cayenne05

Hej Tille, du söta rara lille kämpe! Jag hoppas att du får sova gott i natt och att du får drömma riktigt fina drömmar! I drömmarna finns det varken smärta eller sår.
    När det är dags för dig att vandra vidare till den andra sidan och bli en strålande liten ängel så kommer du att vara saknad av väldigt många men du kommer aldrig att bli glömd. De fina minnena av dig kommer att leva vidare. Du har under kort tid lyckats beröra fler än vad de flesta gör under många många år. Det är så ledsamt att din tid här på jorden ska bli alltför kort. Men du kommer att få det så fint på andra sidan och en dag kommer du åter få möta alla de dina som du älskar.

En fjäderlätt puss på din panna från mig och min familj.

• cayenne05

Ta hand om varandra idag. Ni finns i våra tankar.
    En fjäderlätt puss på din panna, Tille! Du är en så tapper och stark hjälte som kämpar så mycket. Hoppas att badet går bra och att du slipper ha ont.
    Kram till hela familjen.

• cayenne05

Godnatt käre lille Tillemann och sov så gott inatt! Du är så fin. Tittar förbi imorgon igen.

Många mjukiskramar från mig och min familj.

• cayenne05

Godmorgon lille Tille!
    Hoppas natten har varit bra och att du får en jättefin dag med din familj idag.

Många lätta kramar till dig, världens största lilla kämpe!

• cayenne05

Hej Tille!

Kikar in för att se hur du har haft det idag och för att säga natti-natti. Jag såg bild på dig i tidningen hur då låg i vagnen i vårsolen, och visst är det skönt att känna solens värme!
    Vi har tänt ett ljus för dig ikväll, lilla barn. Det känns så fruktansvärt orättvist att du inte ska få stanna hos oss. Det är omöjligt att förstå varför det ska behöva finnas så hemska sjukdomar som det du drabbats av. Det är så sorgligt. Men det som känns fint är att du har så fin familj, att du får så mycket kärlek och att du ger så mycket kärlek tillbaka, och inte bara till din familj utan även till alla oss som följer ditt öde. Det märks att du trivs trots allt. Vilken nyfikenhet du har, vilket mod, trots dina plågor. En riktigt stor fast ändå liten kämpe.

Godnatt och sov så gott kära lilla Tille! Jag hoppas att du får drömma fina drömmar i natt.

Många fjäderlätta pussar på din lilla panna.
    KRAM

• cayenne05

Godmorgon Tilleman med familj!
    Kikar in för att se hur ni har det. Hoppas ni kan njuta av dagen idag och bara vara.
    Ta hand om er! Önskar er en fin påsk.

Lätt puss på din panna, kära barn!

KRAM

• cayenne05

Hej lille skatt!
    Tittar in för att se hur du har det. Ser att du är med oss. Vilken kämpe du är Tille!
    Vi tänker på dig och din familj. Din mamma skriver att du är så fin och det är du verkligen.

Fjäderlätta kramar på din panna från mig och min familj.

• cayenne05

Önskar er en glad påsk och hoppas att påskmiddagen blir fin.
    Tänker på dig Tilleman som är en så stor kämpe.
    Många lätta pussar på din panna och kramar till din familj.

• cayenne05

Vad härligt att du har fått njuta av solens varma strålar idag! Och påskmiddag med en massa nära och kära låter inte alls dumt. Tänker mycket på dig och din familj. Så sorgligt att du behövde drabbas av en så grym sjukdom. Men du ska veta att du betyder så mycket för så många. Du har fått oss att förstå att vi ska glädjas över det vi har och njuta av det, varje dag.
    Jag kommer aldrig att glömma dina vackra ögon eller ditt fina namn. Jag kommer aldrig att glömma dig, lille söte Tilleman. Det lovar jag dig, min vän.
    Godnatt lille Tille! Sov så gott inatt och dröm vackra drömmar.

/Christina

• cayenne05

Tilleman, vilken strålande liten ängel. Nu har du det bra och slipper lida mer.
    Lille söta vännen, jag kommer aldrig någonsin att glömma dig!

• cayenne05

Vila i frid käre Tilleman! Jag kommer aldrig att glömma dig!

• cayenne05

Jag har också namngett en stjärna efter Tille och skrivit en liten hälsning till honom på niomanader.se
    Godnattkramar till hela familjen! Vi tänker på er.

• cayenne05

Hoppas att dagen blir så fin det bara går.

Vila i frid söte lille Tillemannen!

Kramar till hela familjen!

Svar på tråden Tilles tråd