Inlägg från: Angelina Sky |Visa alla inlägg
  • Angelina Sky

Tilles tråd

Hej!

Tänker så mycket på er o lille Tille. När man läser din dagbok så förstår man att slutet är så nära...
    Hoppas att det blir lugnt o fidfullt o utan smärta för Tille.
    Ni ska veta att er lille son berör så många människor, hans öde berör mej mer än vad jag trodde var möjligt av en liten person som jag aldrig träffat.

Slumra sött Lille Tille o sov så gott!

Kram från hela familjen Collin!

Therese!

Förstår att du har det så jobbigt nu o jag tänker på dej! Tille fick den bästa mamman o det vet han!
    Sedan undrar jag om Tilles minnesbok, går den att beställa?

Kram på dej!

• Angelina Sky

therese!

skrev till dej tidigare men tror att du missade det så jag gör ett nytt försök!

minnesboken om Tille, finns den att köpa? läste tidigare att de som beställt den skulle få den snart, skulle så gärna vilja köpa den!

O du Therese tror inte jag förstår hur stark du måste vara , men i såna här händelser så överaskas man nog får får en styrka man inte trodde var möjlig! men min fyraåring frågade idag vad det var mamma läste o då berättade jag att den lille pojken hette Tille o var jättesjuk.Då sa Amanda: Men mamma om vi allihopa blåser på Tille (där han har ont) så blir han nog bra. o jag svarade vi kan blåsa men jag tror inte att han blir bättre .
    Amanda svarade: men vi försöker! o så blåste vi. Vi pratade lite om Tille o jag förklarade att han snart somnar o inte vaknar mer o att han har kämpat så länge ..o nu orkar han inte mer.Att Tille kommer att dö.
    Amanda blev först ledsen men sen sa hon på barns vis att : mamma då kan Tille få leka med Snobben o Zeb o Russin! Då blir han glad!
    (detta är 2 hundar o en katt som gått bort senaste tiden)

Barn är så spontana o härliga o jag ville berätta för dej om detta.

Kram!

• Angelina Sky

Godmorgon hela familjen!

Hoppas natten vart lugn.

Kramar till Tille o en andra!

• Angelina Sky

Godnatt lille Tille!

Hoppas att du får en lugn natt så får vi se hur det är imorgon bitti lille vän...

O till Therese o övriga familjen : Jag tänker på er!

• Angelina Sky

åh tänker så på er alla o speciellt lille Tille!

Lille gubben vad du kämpar...!

Men din mamma o din pappa har ju viskat till dej att det är okej att gå nu, att bli fri!

Vi är så många som följt ditt öde på avstånd o så många kommer att sakna dej lille vän , även att vi aldrig fått äran att träffa dej! Du berör så djupt o vi kommer aldrig att glömma dej.

Sov så gott lille Tille.

jag ska ska iväg o kan inte läsa mer förrän ikväll så jag vill bara viska sov så gott redan nu...

Kramar från Angela m familj

• Angelina Sky

Gonatt lille Tille o sov så gott du bara kan !

Lille Tille din mamma beskriver hur liten du är o ja jag tror jag kan förstå. Min äldsta
    dotter föddes så liten (1,6kg) så jag har en aning.

Lilla Tille du är så tapper o du kämpar så!

Önskar att jag kunde komma på din sjukdoms lösning här o nu..

övriga familjen: En stor styrkerkram till er!

kram från Angela

• Angelina Sky

God morgon familjen.

ser att det varit en jobbig natt för Tille o för er.

Vill bara tala om att vi tänker på er!

Kramar Angela m familj

• Angelina Sky

Godnatt lille Tille! Sov så sött så sött...

hoppas natten blir lugn. Det har brunnit ett ljus för dej Tille här hos oss ikväll..

till Therese: Som mamma kan jag ana smärtan du känner då ditt barn lider, jag önskar det fanns nåt jag kunde göra. Vi tänker på er! O du Therese glöm inte att för Tille är du den bästa mamman han någonsin kunnat få!

Kramar från Angela

• Angelina Sky

Vila i frid lille vän!

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta..

Till övriga familjen: Vi är så många som tänker på er!

Varje kväll sedan jag läste om Tille första gången har det brunnit ett ljus för honom på kvällen, idag brinner det ett hela dagen...

Ta hand om er!

Kramar Angela m familj

• Angelina Sky

Hej på er!

Nu har det ju gått några dagar sedan Tille lämmnade jordelivet, o jag hoppas att ni har det så bra som ni kan trots omständigheterna.

Ville mest säga att jag tänker på er o självklart även på Tille.
    Sedan vill jag tacka er båda för att ni låtit oss ta del av ert liv i en så svår tid! Vi är många som uppskattar våra egna liv bättre nu o inte hakar upp oss på småsaker.Vi är många som är så tacksamma för livet o vi vet ju nu att tiden vi har med våra kära endast är till låns.

Kramar till er båda!

• Angelina Sky

Godmorgon!

Läste i din dagbok hur fint det varit igår,o på bilderna så ser man ju verkligen vilken fin familj ni är! Tänkte på er i går,
    o höll tummarna att vädret skulle bli bra o det blev det ju, vilken tur! Tille blev nog väldigt glad när han fick så fina balonger,o så fina blommor på sin minnesdag!

Hoppas att ni får det bra i helgen o som vanligt så tänker vi på er!

Kram Angela m familj

Svar på tråden Tilles tråd