Inlägg från: Avatar |Visa alla inlägg

Tilles tråd

Läste på nätet om forskare från Stanford University som forskar i denna sjukdom. De höll på att testa ett botemedel som injiceras under huden och botar små områden i taget. Har Ni hört om detta? jag famnkar omkring som så många andra och vill inte ge upp hoppet...

Oj, skickade samma en gång till...... jag vet att när det är dags att gå så är det, (otroligt att du svarar) Tror Ni på healing?

Svar om healing: Nej, kroppen vet inte att den är sjuk, det är därför healing är möjligt.Vill gärna förklara mer men det passar sig inte just nu. Nu vill jag bara ödmjukt tacka dej Therese för att du tar dej tid, och Tille den lilla kärleksängeln, ljuva ljuva gossebarn

Tille, Tille-kärleksängel. Vilket arbete! Ni är ett helt änglateam Therese! Ha en gooosig dag tillsammans. Sov och vakna tätt intill. Puss till Tilleman.

Är det inte konstigt, den tid vi lever i, vi skickar människor ut i rymden, tekniken går på högvarv. Men det finns ingen bot för ett lidande barn!!!! När blev prioriteringen så fel?
    ALL KÄRLEK OCH RESPEKT TILL ER, TILLE MED FAMILJ!

Under och mirakler visar du oss!!! Tille liten. Vi tror på dej! Erövra världen! Carpe Diem! 5 tänder!!!!!

Mirakel-Tille! Vad mer kan man säga? Kärlek från oss.

Svar på tråden Tilles tråd