Tilles tråd
Gomorron på er!!
Hoppas ni sovit gott! Skickar massa kärlek till er idag!
Nu har ni mycket bilder, och fler blir det
Gomorron på er!!
Hoppas ni sovit gott! Skickar massa kärlek till er idag!
Nu har ni mycket bilder, och fler blir det
Godnatt,. tänkt på dig Tille under hela svenska lektionen idag..fällde några tårar i smyg. Kan inte sluta tänka på dig. Sen sprang jag till min son på dagiset och höll om han länge, och hoppades att du kände all kärlek om omtanke som alla goa människor skickar till dig hela tiden från sina tankar. Massa kärlek, tack!
gomorron! hoppas ni sovit gott!!! hoppas ni får en bra dag, med mycket sol. Nu har iaf Herr Vår tittat fram
kraaaamar!
jag tycker han är så magknipande söt! Helt otroligt,, hans ögon och leende.
Mmm.. det kommer blir tomt för er, men tillåt er själva att tycka det och sörja så länge ni behöver. Tårar rensar, men påminn er själva om att han aldrig kommer att försvinna. Det gör man inte om man inte blir bortglömd, och det blir han aldrig.
Ni kommer känna hans närvaro när han åkt med änglarna, för dem finns alltid kvar.
Jag ser verkligen upp till dig Therese, jag beundrar dig över din styrka som du har, fast som du kanske inte känner av så mycket själv längre. Jag och 100000 tals andra tror på dig!
mina barn: allas känslor är olika, man kan älska på olika sett. Det är säkert väldigt många som känner en sådan stark "älska känsla". Det är säkert många här som skulle vilja byta plats med Tille, och det är bla att älska någon enligt mig.
Han har kommit så många djupt in i hjärtat att man nästan inte kan känna annat än just det.
kanske blev otydligt hehe, men hoppas du förstår=) Det är inte svårt att älska Tille. Självkla kan jag säga att jag känner EXTREMT starkt för honom.
Godnatt Tille! fjärilspuss
Gomorron.. såg att Tille inte åt igår. Idag skiner solen här, hoppas den når er också..kramar! Ha en bra dag!!!
fru kreativ: oj va jag började gråta. Någon sa nånting till dig, jättefint speciellt att du berättade. Jag trodde inte på liv efter döden förut, TILLS JAG fick bevis för att det gjorde det. Så personligen är inte inte orolig längre, fast det är sorgligt.
Men jag tror som sagt att du fick kontakt.