Tilles tråd
vad bra att du kunde fortsätta där dom sabbade..väldigt lågt av dom
vad bra att du kunde fortsätta där dom sabbade..väldigt lågt av dom
jag beundrar tilles familj så mycket..att kunna ge stöd,svar och kärlek i denna situation till så många andra det är ett stort tecken o att dom är osjälviska och kärleksfulla.
Familjen är i en jobbig kris men på något sätt har dom åter gett hopp om att kärleken är större än allt anra..här finns det människor som visar att dom verkligen kan älskar en annan oavsett vad som händer,jag beundrar dessa starka och givmilda människor.
Skulle vikja ge er priset av att vara årets föräldre åters familj och jag skulle vija ge er dagens ros hela livet ut.
Ni är så underbart vackra människor!
Nu vet jag vaför tille valde er som mamma och pappa eftersom ingen annan på denna jord skulle kunna ge honom så mycket som ni har på en sån begränsad tid.
finns det inget företag som kan göra en liten bok eller häfte med alla inlägg? om du bränner ut dom till en skiva å skicka in så tror jag någon skulle kunna göra en hel bok åt er, och eftersom tille är nu så känd skulle det inte vara några problem.
hoppas det löser sej fint för dej med alla inläggen, det blev ju en hel del innan den stängdes..å här kommer dom att sammlas snabbare än snabbt..kram från oss
viklen kvinna va som hade ringt..hon tror säket att hon kan bota canser med solrosfrön oxå..såna galningar ska hålla sej borta nu..vad grymt sakt av henne.
tänker på er terese,nicklas,liam och tille.
hej tille!
hej terese jag önskar er en underbar dag med massa kärlek och solsken.
Terese och nicklas jag önskar att jag bara för en dag kunde ta över eran smärta och trötthet, så att ni skulle kunna få vila lite i erat psyke..om det skulle gå så hade jag öppenhjärtat gjort det men tyvärr man kan ju inte det..tackar gud eller vem det är som gör er så enormt starka.
ha en skön dag..kram mette
fiaflopp..dagboken finns inte i beta vertionen du måste logga in på gammla fl.
www.familjeliv.se/krypin/therese6699/dagbok.php
godmorgon familjen.
hoppas natten varit bra och skön och att dagen blir det med, ta vara på er. kram min familj
nu gör det ont i mitt hjärta, tille du fina lilla söta själ hoppas du en skön natt,ser huir liten å fruktansvärt smal du är men ändå så älskvärd...sov nu jhon blund kommer snart för att strö sömnpuver i dina vackara ögon..han kommer men budskap från gud att änglarna står vid din vagga denna natt med, du vet detta du känner dej ro fylld.
Godnatt du fina barn.
liam o lukas, detta är en annan liten kille med samma sjukdom.
dom träffades för ett tag sen.
natti natt lilla tille.
sov sött lilla prins.
godmorgon hela familjen.
tänker på er..lycka till med badet