Tilles tråd
Hoppas natten blir bra, nu har den lille kämpen klarat storebrors dag.
kram
Hoppas natten blir bra, nu har den lille kämpen klarat storebrors dag.
kram
god morgon familjen! Hur mår vår lille kämpe? Finns han fortfarande hos oss eller har han fåt ro att somna in?
tänker på er, kram
Lille starka Tille! Mitt hjärta har växt tack vare dig, du, historien om dig och din familj kommer alltid finnas kvar hos mig. Du har gjort mig så tacksam för livet. Jag önskar att du kunde känna dig färdig med din resa här på jorden och få ro att somna in.
Tänker på er! kram
Therese:
ingen kommer släcka ljuset i hans ögon, han kommer bara blunda en stund. När ni ses igen på andra sidan kommer han stå där med sina fina tindrande blå ögon.
ni finns i mina tankar, stryk lätt på Tilles panna
Lille Tilleman, vad du kämpar!
Vi ska åka bort i helgen och det känns så jobbigt att inte kunna gå in och se hur ni har det. Men ni finns i mitt hjärta och i mina tankar hela tiden
kram fia
Tille, du är i våra tankar!
kram Fia med familj
Godnatt lille Tille-prins.
Therese:snusa lite från oss alla här inne som tänker på Tille dag och natt, kram
Åhh Therese! Jag lider så med dig! Igår när jag låg i sängen och strorgrät för Tilles skull, sa jag det till min sambo. Här ligger jag och är så ledsen att jag har ont i magen för en liten pojke som jag inte känner. Men hur är det då för hans föräldrar! Jag tycker det är så grymt att ni ska behöva uppleva det här. Jag förstår att ni inte vill ha tiden med Tille ogjord, och alla säger att ni är starka. Men jag känner att INGEN människa borde få bli stark på det här sättet. Jag önskar att ni var svaga men med ett friskt barn.
Han är så otroligt söt eran lille Prins!
kram fia
Godnatt till hela familjen.
Hoppas ni får en fin natt, vad som än händer.
Fäller en tår för er Therese och Nicklas för att ni måste uppleva det här.
Lilla fina Tille, tänk om alla våra tårar kunde läka din lilla kropp
kram fia
Godnatt lille Tille! Du finns í mitt hjärta och mina tankar dag som natt!
kram fia