Tilles tråd
Godmorgon Familjen! Hoppas alla sovit gott och att Liam hade en fin födelsedag igår!
Hur mår lilla Tille idag?
Godmorgon Familjen! Hoppas alla sovit gott och att Liam hade en fin födelsedag igår!
Hur mår lilla Tille idag?
Sov så sött du lille Tille! Du är en fantastisk liten kille!
Sådant mod sådan envishet
, du kommer leva i våra hjärtan i all evighet!
Hoppas ni haft en trevlig dag och att ni får en skön nattsömn!
tänker på er hela tiden!
tänder ett litet ljus!
Go natt Tille med familj! Hoppas det blir en lugn natt med många vackra drömmar!
God morgon familjen!
Loggade även jag in med en klump i halsen nu i morse! Det var en lättnad att läsa att du fortfarande fanns kvar hos din familj.
Men sen när jag läste att du inte äter Tille lille så inser man att det bästa kanske ändå hade varit om du somnat in för gott... Hur sorgligt det än är...
Hoppas ni får en bra dag tillsammans!
God morgon Tille med familj!
Therese, vad väger Tille nu? förlåt att jag frågar men kom och tänka på det när jag läste artiklen förra veckan och så har jag glömt att fråga.... Det stod att han förlorat mycket i vikt... Hälften om jag inte minns helt fel...
Hoppas att Tilles bad går så bra det kan!
Godmorgon familjen!
Hoppas natten bestått av söta drömmar...
Läste dagboksinlägget från igår... Sååå synd att inte Dea kunde komma förens nästa helg! Tänk om lilla Tille håller ut tills dess! Chansen är väl inte så stor visseligen, men Tille har ju förvånat många innan! Han är verkligen en riktig liten kämpe! Värd en medalj tycker jag allt!
Hoppas ni får en bra dag med så många leenden som möjligt!
Jag som inte har haft tillgång till en dator nu i helgen fick en chock när jag såg aftonbladet när jag handlade igår... Kunde inte låta bli att fälla en tår just där och då!
Har nu läst i dagboken och hur sorgligt det än känns så finner man tröst i det du skriver Therese. Känns så tomt när man tänker på att lilla Tille inte längre finns på denna jord... Men du skriver och förklarar så bra, du ger mig hopp!
Tille kommer alltid finnas i mitt hjärta, han kommer alltid påminna mig att man måste kämpa för det man vill och tror på!
Känner på mig att han skuttar och leker där uppe på sin stjärna med alla andra barn, precis som du skrev.
Hoppas ni kan finna glädje mitt i all sorg... Vi tänker på er och kommer tända ett ljus för Tille varje kväll! Många styrkekramar // Hanna, Fredrik & Ivaldi
Tänker på er lite xtra idag! Det blir nog en jättefin cermoni!
Hejdå Tillelille... Vi ses nån gång!
Jätte fin dokumentär! Man såg hur mycket han tyckte om er närhet! En riktig gosunge!
Tack för att ni har delat med er!