Tilles tråd
Godmorgon Tille och din familj, kram från oss.....
Godmorgon Tille och din familj, kram från oss.....
Godnatt lilla Tille, du som berört mej så mycket och jag som inte ens har träffat dej.
Jag vet inte om det beror på din otroliga blick som får det att tåras i mina ögon, det ryms så mycket i dina ögon lilleman, du ser så förståeende ut.
Jag hoppas att Tille gjort mycket för alla barn som kommer att födas med EB, Tille blir inte en i mängden.
Ni finns i mina tankar, varje dag, önskar er en godnatt och allt därtill.
Godmorgon Lilleman, hoppas du sovit gott.
Tänker på er, Kram
Godnatt lilleman, sov sött.
Vilken styrka ni har, jag beundrar er.
Tänder också ett ljus för Tille.
![]()
Godmorgon Tilleman, hoppas du får en fin dag
Önskar er en god kväll.
Just nu så blev jag lite ledsen för att Tille inte mått så bra idag, men naturligtvis så kommer han snart lämna oss, fast det känns lite ledsamt just nu,
Känner så starkt för Tille, vet inte om det är mina moderskänslor som gör det eller en stor dos empati, har aldrig engagerat mig så mycket i en total främmande människa förr, och det är nog bra för jag skulle inte klara av alla känslor som det rör upp varje dag.
Visst har jag funderat på varför, men jag tror det är Tilles blick, hans lilla visdom och hans lidande, er kamp och engagemang och naturligtvis dagboken som jag läser flera ggr per dag, tack Therese! Tänker på er..............
Godmorgon Lilla Tille, hoppas att natten varit bra.
Godnatt lilla söta Tille, tänker på dej och hoppas att du inte har ont eller mår dåligt, kram på dej gubben.
Godmorgon Tille och din familj, sänder er mina varmast tankar.
Godnatt lilla älskade Tille, sov sött och hoppas du har det bra trots allt.
Ditt korta lilla liv kommer att lämna stora spår efter sig, känns som att det börjar ta slut nu, jag gråter för att du fick ett kort liv, men kanske det var nån menig med det, det känns så, du har berört så många människor, gett oss en tankeställare.
Varje gång jag läser i din tråd så har jag en klump i magen, finns han med ännu, det är med sorg i hjärtat jag måste inse att det snart är så, godnatt lilla söta, dina föräldrar är underbara som klarar av att dela med sig av sin vardag med dej, tack så mycket för det.
Sov sött lilleman.........