Inlägg från: Linda Bi |Visa alla inlägg
  • Linda Bi

Tilles tråd

Ingen som inte har varit med om liknande kan föreställa sig hur ni har det nu, om sedan.Fast ni vet vad som väntar kommer ändå sorgen att vara oändlig. Vi är många som följt er ett tag och tänker på er, kramar!

• Linda Bi

Sov gott lilla Tille, och familjen, vi tänder ett ljus för er!
    Många kramar!

• Linda Bi

Godmorgon lilla vän, tro var du är nånstans nu..hoppas att du sovit gott och att du har det bra, många kramar!

• Linda Bi

Vila i frid lille Tilleman, nu får du äntligen ro..Många kramar!

• Linda Bi

oj, vilken bra låt! Tro vem tjejen som sjunger är?! Hoppas att ni haft trevligt på hotellet, ha en bra dag allihopa!

• Linda Bi

Hejsan..hoppas att du vinner allt nu, det är du värd!
    Tur att man bor så man kan se det på tv´n imorrn nu..
    ha en trevlig kväll och sov gott.
    Och Tille:du sover väl redan, eller sitter du och kikar ner på mamma och pappa? Hoppas du hört låten som är skriven bara till dig, den är jättefin! Sov gott! Kramar från Ö-vik

• Linda Bi

Jag har sett det..på tv, tårarna bara rann, jättefint repotage!!
    Och låten är ju så bra! Ha det bra idag nu allihopa!

• Linda Bi

Vad bra,! Man borde kunna lyssna på hela låten i samband med repotaget går inte det?

• Linda Bi

Lyssna på låten kan du göra på www.myspace/camillagervide

• Linda Bi

Äh..ta länken ovanför min sista..jag är ledsen, emn det går inge bra idag;)

• Linda Bi

Var hittar ni inslaget från tv 4? Jag har varit inne på tv4/mitt, men hittar det inte, är jag dum eller?

• Linda Bi

Tack Leaaa! Nu har jag hittat det, ville bara se det en gång till, såg det på tv´n i morse, men hade en liten kille som inte var lika intresserad;)Nu gråter man igen, det är ju för tragiskt!
    Sov gott allihopa!

• Linda Bi

Desse: Jag gick in på gamla repotaget om Tille och bredvid där stod det alla repotage och bla..Tille 2 maj...
    Prova..

Svar på tråden Tilles tråd