• mette

Tilles tråd

GRATTIS LIAM PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Vilken tur för lille Tille att han har en sån fin storebror!
  • mette

Lille Tille,
    Hoppas det gick bra med badet. I dag ska det ju bli kalas , då måste man ju vara fin och ren lille gubben!
    Liam, hoppas det blir ett jätte roligt kalas!

Kramar till hela familjen!

• mette

God natt Tille! Du har en alldeles egen skydds ängel som vakar över dig hela tiden!

Kram lilleman!

• mette

Sov så sött i natt, lille vackre Tille!
    Din skyddsängel sitter hos dig hela tiden och du behöver inget frukta!

God natt till hela familjen, som är såna hjältar!

• mette

En fjärils puss på Tillemans lilla kind!

Du är en gåva till så många fler än bara dina föräldrar! Vi är så många som har vuxit som människor tack vare dig! Och våra hjärtan har blivit så mycket större av att få lära känna dig och din familj!

I morse vaknade jag jätte tidigt med en oro i magen. Tänkte på dig, lille Tille. Var så rädd att läsa din dagbok i dag...
    Jag vet ju at du behöver bli fri från din smärtsamma jordiska kropp snart, men ändå är det så tungt att tänka den tanken!
    Hur ska det då inte vara för dina föräldrar, som älskar dig mer än allt!

Var inte rädd Tille. Det finns en ängel med dig hela tiden.

• mette

Tille, älskade lille Tille, må din natt bli lugn och utan smärta. Din egen skyddsängel är vid din sida och tar över då din mamma inte kan följa dig längre!

Therese och familj, ni är otroliga! Jag tänker på er så gott som hela tiden. Känner hur orättvist livet är när ett litet oskyldigt barn ska drabbas så här! Jag blir så arg!
    Hur ska livet någonsin kunna väga upp detta för er!

Stora kramar till er!

• mette

Älskade, älskade barn!
    Tankarna är med dig hela tiden, varje dag. Du är den jag tänker på sist på kvällen och den jag tänker på först om morgonen!
    Och var gång jag går in för att läsa vad din mamma skriver så gåter jag floder! Om det ändå fanns nåt jag kunde göra för dig....

• mette

Tittar in för att säga god natt till dig Tille!

Det verkar verkligen som du inte alls vill lämna livet och din familj! Du är en stark liten kämpe med ögon som är så fulla av visdom!
    Mitt hjärta brister när jag ser på dina foton och läser din dagbok.
    Du sprider en sån ödmjukhet innför livet bland så många och du har rört så mångas hjärtan. Du har uträttat mer än någon annan på den korta tid som världen fått ha dig till låns!

Sov fridfullt i natt, med din ängel vakande vid din sida. Ta hennes hand när du känner dig redo och vet att du möter dina älskade åter en gång!

• mette

God morgan hela Tille-familjen!

Har du slagit upp de vackra ögonen ännu en dag lille älskade vän?

• mette

Tille älskling!

Kunde inte skriva i går kväll till dig! Men sån tur att du är med ännu så att jag kan sända en fjärils lätt puss till dig!

• mette

Kramar till hela familjen!

Tänker på er och på lille Tille!

Svar på tråden Tilles tråd