Inlägg från: rebeckaa |Visa alla inlägg
  • rebeckaa

Tilles tråd

Tänker på er och hoppas att ni haft det så bra idag som det går att ha. min sambo hade läst på text-tv att det stod att det fanns chanser för Tille att överleva för ngt barn som hade samma sjukdom är 2,5 år idag, jag vet inte om det stämmer, men kan ju hoppas att allt blir bra för er och tilles skull att det finns något hopp. kram

• rebeckaa

Therese jag vet inte vilken text-tv han hitta det på, men ska se om det står kvar för det var igår han läste det tror jag. Ni får ha en bra så bra kväll det går att ha, tänker på er.

• rebeckaa

tänker på er, er situation är så sorglig och orättvis sov så gott ni kan

• rebeckaa

Tänker på er! vet inte vad jag ska skriva, men jag är lessen för er skull och att det är hemskt när barn blir sjuka och man inte kan göra något. Hoppas att ni får en så fin dag som ni kan få! kram på er

• rebeckaa

Tänker på er! och tänk vad livet är orättvist, att små barn ska dö och de är ju så oskyldiga de små liven, blir så lessen när man tänker på det. Jag hoppas att påsken blir bra för er. kram

• rebeckaa

Tänker på er! och tänk vad livet är orättvist, att små barn ska dö och de är ju så oskyldiga de små liven, blir så lessen när man tänker på det. Jag hoppas att påsken blir bra för er. kram

• rebeckaa

sov gott Tille lille tänker på dig och din familj.

• rebeckaa

lille Tille jag hoppas att det finns ett annat liv efter detta och att du är där nu och har det bra och mår bra. Therese jag beklagar sorgen, blev lessen när jag läste i tidningen men tycker att det är skönt för er lille tille att han fick somna in och slippa lida, jag tänker på er. Det värsta som kan hända är att ens barn dör och jag hoppas att ni ska få känna lycka igen även om sånt tar tid. kram på er och ta väl hand om er

• rebeckaa

Har haft Tille i mina tankar, men har inte skrivit här på ett tag, såg lite av Tilles resa. Det är så sorgligt att ett ett litet barn kommer till världen och sen inte får stanna här mer än några månader, beundrar Tilles föräldrar som verkar vara så starka och som har varit så bra föräldrar till lille Tille.

Jo det är synd det som hände med BObby, och även flickan som blev mördad i fredags natt, det är hemskt, vilken värld man lever i. Att det finns så många barn som lever i otrygghet, de ska ju känna trygghet och få massa kärlek. Livet är inte rättvist.

Svar på tråden Tilles tråd