Inlägg från: LOTTA N |Visa alla inlägg
  • LOTTA N

Tilles tråd

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

God natt och sov så gott Tille lille, hoppas att du och hela familjen får en lugn och skön sömn i natt. Har även nu i kväll tänt ett ljus som brinner för Tille. Många kramar, ni finns ständigt i mina tankar. / Lotta.

• LOTTA N

God morgon på er hela familjen, hoppas att natten varit lugn och att ni och Tille har sovit gott och att Tille inte haft ont, Ni finns ständigt i mina tankar, många kramar.

• LOTTA N

Hej hoppas att allt är bra med er och lille Tilleman. Har tänt ett ljus för Tille, kramar Lotta.

• LOTTA N

Har precis läst i gästboken om att Tille fm nu inte har så långt kvar, jag blir så ledsen när jag läser det trots att jag vet att det inte finns något gott slut på det här. Hoppas att Tilleman inte känner allt för mycket smärta och att han kan få lugn och ro när han sover. Mina tankar är hos er hela tiden, tack för att ni låter oss vara med om Tille och hans kamp. Tänk vad denna lilla kille har berört många... Många kramar och hoppas att ni får en bra kväll.

• LOTTA N

...jag håller dig i handen och stryker lätt din kind, jag blåser på din panna, jag blåser som en vind. Jag håller dig i handen just nu så är du min, jag klappar dig på halsen och stryker lätt ditt skinn. För du är aldrig ensam, just nu är jag hos dig, just nu är heligt alltid så vila dig hos mig...
    Sov så gott lilla Tille, många kramar Lotta.

• LOTTA N

.....^?...
    ..../........ Säger god natt för i kväll och låter ljuset för Tille
    ...(....)?... brinna här i tråden. Det blir nog inte lätt att somna
    ...,~?~,?... i kväll, ni fantastiska föräldrar, syskon och lille Tille
    ...|.....|?... finns ständigt i mina tankar, och det gör så ont att ni
    ...|.....|?... ska behöva gå igenom det här. Livet kan vara bra
    ...|.....|...... orättvist ibland, hoppas att Tille känner lugn och ro
    ...|___|..... och inte har ont. Många styrkekramar till hela er
    ..(____).. familj och små varsamma snusningar på Tilles
    .(_____). lilla panna, killen med de mest fantastiska stora
    blå ögonen.

Kramar Lotta.

• LOTTA N

...jag håller dig i handen och stryker lätt din kind, jag blåser på din panna, jag blåser som en vind. Jag håller dig i handen just nu så är du min. Jag klappar dig på halsen och stryker nätt ditt skinn. För du är aldrig ensam, just nu är jag hos dig, just nu är heligt alltid så vila dig hos mig.

Hoppas att Tille har lugn och ro, denna fantastiska lilla kämpe, vad skönt att ni kan känna ett lugn inför vad som ska komma, att ni är beredda att släppa taget när Tille väljer att gå.

Styrkekramar till hela familjen och små lätta snusningar på Tille-gubbens panna.

• LOTTA N

Hej. Hoppas att dagen har varit bra för er och Tille och att badet inte gjorde honom allt för ont. Vad jag önskar att det fanns något jag kunde göra för Tille mer än att visa medmänsklighet och att ni finns i mina tankar hela tiden. Ni är så fantastiska som kämpar på och som låter oss andra som hittat hit ta del av Tille. Ni och Tille har verkligen rört vid det innersta i mig och jag kommer aldrig någonsin att glömma er. Livet är så orättvist ibland och jag blir så arg och får en svidande känsla i maggropen när jag tänker på det. Hoppas att ni och Tille har det så bra som ni bara kan nu. Kvällens ljus för Tille är tänt och tårarna rinner lite när jag tänker på er och tittar på bilderna av världens finaste kille...
    Massor med styrkekramar till er och små lätta snusningar på Tilles panna:
    .....^......
    ..../..\.....
    ...(....)....
    ...,~~,....
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____).

• LOTTA N

Så var det dags att säga godnatt till lille Tille och hela hans familj och hoppas att ni får en lugn och rofylld natt och att Tille ska sova utan smärta och oro. Tittar in i morgon igen.

...Nu i ro slumra in i bädden så fin, som blomman på äng i en gungande säng, och Guds änglar de små breda vingarna ut och kring Tille de stå till dess natten är slut. Nu i ro slumra in lilla älsklingen min, ner i kudden dig göm vid din rosiga dröm, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen...

Många kramar/ lotta.

• LOTTA N

God morgon Tille med familj, är du med oss en dag till...eller har du hoppat på tåget....
    Hoppas att natten varit lugn och att du fått sova utan oro och så smärtfri som möjligt.
    Ha en bra dag Kramar och snusningar Lotta.

Svar på tråden Tilles tråd