Tilles tråd
Det ær ngn som heter Sheri som skriver i dagboken och det ær kanske samma mænniska som ringde till dig Therese, bara så du vet!!
Var stark, ni kænner erat barn bæst!
Kramar Nettan
Det ær ngn som heter Sheri som skriver i dagboken och det ær kanske samma mænniska som ringde till dig Therese, bara så du vet!!
Var stark, ni kænner erat barn bæst!
Kramar Nettan
Ni ær så fina!! Vi tænker på er!!
Værlden ær grym speciellt nær våra barn blir lidande! Vet inte riktigt vad jag skall sæga men ta vara på den lilla tid som ni har kvar med Tille.
Det blir nog veldigt tomt efter honom æven att det ær en plågsam tid som ni har just nu.
Nær ni lever i de ytterst svåra livssituation som ni gør krævs det oændligt mycket mod och kraft før att djupt inom sig sjælv møta det som kænns outhærdligt.
Ni, førældrar till Tille, efter vad jag har sett vad ni skriver i eran dagbok tycker jag att det ær ett under som ændå orkar och vågar tænka vidare på livet. Kanske få barn igen med den utsatthet det innebær. Att ni vågar leva, vågar vara næra smærtan.
Tænker på er inatt! Kramar Nettan
Jag hoppas att ni inte tar illa upp att jag skriver detta!
Men jag har læst om en mamma som miste sin son hon sa" Det ær næstan så vi tappade respekten før dødens allvar. Nær døden sen kom i sin realitet var den svår før den ær så stor. Just øgonblicket och stunden omkring ær en så otrolig stor upplevelse. Den var så mæktig. Det ær samma storhet med døden som det ær med fødelsen.
Många kramar och tankar till er
Sænder en liten hælsning till er! Tænker på er varje dag. Jag ville dela med mig av det jag hade læst om den mamman vad hos sa som jag skrev om igår kvæll, och jag såg att du hade læst detta! Jag hoppas att det gick bra.
Jag tycker det ær veldigt synd att det inte finns grænser før vissa mænniskor som kommer med livuppehållande åtgærder och kurer o.dyl. Efter att ha føljt din tråd i många veckor så måste de ju førstå vilken fin familj ni ær och att ni har gjort allt i er makt før Tille!
Jag har førstått att før er førflyttas frågorna/upplevelsen av livets mening ?-----till mening med att gøra livet så gott som møjligt før Tille- till att anvænda erfarenheterna utåt på olika sætt.
Jag har funderat mycket på detta och det blev kanske lite invecklat!
Mina tankar finns hos er!
Kramar
Go natt lilla Tille med familj!
Tænker på er...
Tænker på er, ALLIHOP! Sænder många kramar....ær tungt i mitt hjærta...
Hej! Har nu satt in pengar på Norska DNB-NOR till DEBRA NORGE!
Vi ær många i Norge som føljer med er i eran kamp, både norrmæn och vi svenskar som bor hær. Jag hoppas verkligen att æven bidragen hær ifrån blir till hjælp!!
Många tankar och kramar från oss!
Jag hoppas att badet gick bra utan før mycket smærta.
Hej og ha en go påsk! Vi tænker på er och undrar hur ni har det? Måste in och se hur det var idag. Solen skiner hær i Norge och vi har suttit i sandlådan och bakat sandkakor och lekt allihop. Skall grilla lite senare! Hær anvænder de inte påsksmællare eller påskbrasa så det ær lite snopet. Vi hoppas att ni får glædja er med go mat och påskgodis och en fridfull kvæll. Kramar till er alla, tænker på er dagligen! Hilsen Nettan med familj.
Ha det så gott i solen!!
Alla våra tankar går till er inatt!
Vi kommer aldrig att glømma dig Tille lille
Kramar Lanatte Lindmark med familj.
Hej! Ville bara sæga hej till er! Det var gott att læsa att det hade gått bra idag. Det var också kul att få se hur buketten med 230 blommor blev! Tænker på er varje dag..... Kramar och GodNatt
Va fint repotaget var om Tille och eran fina familj. De stora blå!! Var rædda om varandra och ha en god dag!
Kramar Nettan
Ville bara sæga godnatt! Sitter hær på arbetet och har fått en paus. Då måste jag bara in och se att ni har det så bra som møjligt. Jag och min man kommer aldrig att glømma Tille eller er. Du har varit otroligt duktig att sætta ord på dina kænslor och era upplevelser! Kul att ni gillade gåvan!! Jag håller verkligen med alla hær, att det ær NI VÆRDA!!!!! Kramar Nettan