Inlägg från: Smurflovve |Visa alla inlägg
  • Smurflovve

Tilles tråd

Sov så Gott nu Tilleman! Hoppas du får en god natts sömn. Tänker på dig och din familj! Massor av mjuka kramar från oss!

• Smurflovve

God Morgon Tille, hoppas att du har sovit gott och drömt om roliga saker! Hopppas och ber för dig varje dag att du ska vakna upp, men måste inse att det inte blir så föralltid.
    *Sluta aldrig önska, Sluta aldrig be,sluta aldrig hoppas, under kan ju ske*
    *kram till er alla från oss alla*

• Smurflovve

Godnatt Tilleman!
    Hoppas att du får en lugn och frifull natt, dröm om din lilla familj, det är så många som tänker på dig och saknade kommer att bli enormt stor när du lämnar jordlivet!
    Men hälsa alla där uppe ifrån oss när du kommer dit och där mår du säkert bättre och slipper ha ont.
    Men för våran och framför allt din familjs skull så kan du iaf stanna ett litet tag till.
    Du är ju så fin lillkillen massor av mjuka pussar o kramar från hela vår familj!

• Smurflovve

God morgon Tille, hoppas att du har sovit gott och drömt en massa roligt :) Tänker på dig hela tiden och läser om dig, ta hand om din lilla familj och dig själv såklart, du kämpar in i det absolut sista. Du är underbar Tilleman!massa kramar från hela våran lilla familj

• Smurflovve

God morgon Tille och din lilla familj!
    Jag drömde en dröm om dig inatt Tille, jag drömde att du plötsligt blev frisk! Du gick upp i vikt och att läkarna sa att de aldrig har sett något liknande. Jag var så himla glad för dina föräldrars skull och din skull också såklart!
    Men nu när jag vaknade så insåg jag att det var en dröm : (
    Jag hoppas att du än en gång har lyckats öppna ögonen nu på morgonen och att du har sovit gott.
    Ta hand om dina föräldrar, det har det tufft nu. Du är ju så tuff och underbar Tilleman!
    *en fjäderlätt kram*

• Smurflovve

Godnatt Tilleman och hoppas att du sover gott!
    Detsamma till hela familjen!
    Jag tänker på er konstant, hade så gärna velat hålla om dig lille Tille, men du är ju så liiiten och ömtålig : (
    Godnatt, dröm sött!

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

• Smurflovve

God morgon lille tilleman och jag hoppas att du har fått sova så gott så gott så! Tänker på dig varje dag och ber för dig varje dag, må du få det bra snart lille kämpis! Du är ju såååå stark kille! Du är så fin!

*Massor av mjuka mjuka kramar från oss alla*

• Smurflovve

Lille Tille! Läste din mammas dagbok och jag är imponerad över din vilja att leva! Gör så ont när din mamma skriver i dagboken om dig. Du är verkligen underbar!

• Smurflovve

God eftermiddag Tille! Hann inte skriva God morgon till dig men jag skriver nu istället! Ser att du har klarat dig ännu en natt, du är FÖR stark Tilleman! Tänker på dig hela tiden! Hoppas du får det bra snart!
    *kramar från oss*

• Smurflovve

God morgon Tilleman! Såg din på aftonladet idag, på hemsidan på nätet, du har ju blivit så smal så smal lille killen :( Jag Hoppas och ber att du inte har ont och att du har fått sova gott inatt, din lille kämpe!
    Ta hand om dig och din lilla familj! *Många mjuka kramar från oss! Eddie, Alexandra och Niclas!*

Svar på tråden Tilles tråd