Inlägg från: En mor |Visa alla inlägg
  • En mor

Tilles tråd

God natt lille krabat .Du skall veta att fast jag ej känner dig så finns du i mina tankar.
    Har sett bilder på dig och jag smälte direkt.
    Du kikar med dina stora klara ögon.Du verkar så klok fast du är så liten.
    En försiktig försiktig liten snosning som jag hoppas du skall känna lille vän.Jag tror du känner att det finns många här som tänker på dig och sänder många kramar och tankar till dig.

• En mor

Godmorgon
    Lille Tilleman du finns i tankarna min det första som dyker upp på morgonen.
    Hur mår du idag? Har du fått någon nattro. Hoppas ni kan komma ute ett tag och att du får vara med ute i vagnen och "känna" våren.

• En mor

En godkväll hälsning och en "godnattsnosning" till lille Tille.
    Man känner sig så maktlös.Det enda man kan göra är att skicka en lätt smekning som når fram till till lille Tilleman.Samt en önsakn om att ni skall få en god kväll och nattsömn.

• En mor

Tille.
    En liten godmorgonsnusning på din kind.Hoppas natten var bra..så bra den kan vara.
    Som vanligt så finns du i mina tankar när man vaknar.Du är en liten kämpe som berör så starkt.

Ps!Vet inte om det blir dubbla inlägg nu.Ds!

• En mor

Sänder en försiktig försiktig smekning på din lilla kind Tille.Även en liten snusning på din panna.Som en godnatthälsning.Du och din familj får ha det så bra ni kan.
    Hälsningar Cristina

• En mor

En lätt godmorgonsnusning på Tilles kind.
    Såg att du skulle bada i dag.Hoppas att det gick bra.Och att du sedan får ligga på din gosiga fårskinnsfäll och ha med dig din Bamse snuttefilt.
    En hälsning även till Liam,din mor o far.

• En mor

Lille Tilleman
    Såg att du hade badat.Skönt..hoppas du kan vila en stund nu.Vad jag förstår så tar det på dina krafter lillevän.
    Dina gosedjur har du säkert intill dig.

• En mor

Lille Tilleman
    Såg att du legat ute i vagnen i dag i vårsolen och vilat.
    Det måste ha varit skönt.
    Skickar dig en försiktig godnattkram.Även en hälsning till mor o far o bror.

• En mor

Godmorgon Tilleman och familjen.
    Du vakande upp till en ny dag med familjen.Du är fantstiskt lille vän.
    Jag är inne varje dag och tittar på bilderna av dig.
    Du ser så go' ut när du tittar med dina klara ögon.
    Saknar ord..men jag ger dig en snusning på pannan och önskar en skön dag.

• En mor

Lille Tilleman.Ser att du fått en tand till.Jag blir lika glad varje gång jag loggar in och ser att du är med oss.
    Seda ligger du och suger på dina fingar.Har varit inne och tittat på bilderna av dig nu med.Du är så himla go Tilleman.
    Önsakr dig och din familj en bra tid ni framöver.Hoppas....hoppas du fiins kvar när jag kommer hem.Skall vara borta ett par dagar och har ingen möjlighet att logga in då.
    Skickar många snusningar till dig lilleman.

• En mor

Lille Tilleman
    Minns dina stora klara förundrande ögon.
    Din kämpaglöd.
    Äntligen slipper du de svåra smärtorna.
    Sov gott lille vän.

• En mor

Godmorgon på er.
    Här är strålande sol idag och jag skall snart gå ut och ta en promenad.
    Jag har liksom svårt att fatta att Tilleman är borta.Fast jag inte känner er alls så är det ni som är i tankarna det första som dyker upp på morgonen.
    Ni skall ha en sådan bra dag som ni kan trots allt.Livet går vidare trots att det ibland ter sig outhärdligt grymt.

• En mor

Hej på er.
    Tänker på det ni har för er i dag.Besöket på begrqavningsbyrån.
    Hoppas det går bra.Har liksom tomt på ord.Men jag tänker på er.

• En mor

Har också varit och tittat på bilderna av lille Tille.Vilket litet charmtroll han var.
    Hoppas ni har det så bra ni kan ha.Tänker på er varje dag.

• En mor

Tänkte på er i morse.
    Jag såg sedan att minnesstunden blev så fin som ni önskat.Fjärilen på min bild flyger nog upp till Tilleman så han får se den.

• En mor

Tror Tilleman har det bra nu som slipper att ha ont.Där han är är det säkrt fint vårväder också så han kan busa runt med änglakompisarna.

Svar på tråden Tilles tråd