Inlägg från: jingyang |Visa alla inlägg
  • jingyang

Tilles tråd

godnatt lille tille! hoppas du får en bra natt med mycket skön sömn!! du finns i våra tankar --- du är en stark kille !! stora kramar till dig å din familj KRAM cajsa mattias å lille Casper

• jingyang

godnatt lille - tille! tänker på dig dag som natt!! Hoppas du sover gott kramar från oss cajsa mattias och lilla Casper!

• jingyang

godmorgon lille tille!! hoppas att du haft en bra natt.. ikväll så tänder jag och min familj ett ljus för dig..som ska få brinna hela natten....vi tänker på dig varje dag och på nätterna finns du i våra drömar!! du är så stark lille vän!! mycke kärlek sänder vi dig och din familj

cajsa mattias och lilla casper

• jingyang

Tårar rinner ner för mina kinder när jag läser om dig lille Tille min vän!! att livet kan vara så orättvist!! jag hopps nästan att du snart får somna in och möta dom andra Ängla-barnen..men samtidigt så önskar jag att det fanns nått man kunde göra för att ha dig kvar här hos oss! jag tänker på dig jämmt...du har sänt ett stort budskap till oss alla som följer dig och din familj!! et finns inte ord starka nog at beskriva hur mycket jag tänker på dig och din familj!! Dom komer att få den vackraste ängeln som kommer vaka över dom så länge dom lever!! DU ÄR SÅ STARK!!!

• jingyang

godnatt Tille vännen!! hoppas att du får en fridfull natt utan smärtor!! du är en stark kille och jag beundrar dig och din familj!! sov så gott du fina!! många lätta kramar från oss cajsa Mattias och lille casper

• jingyang

godmorgon lille Tille! hoppas att natten har vart lugn för dig!!
    Hoppas att badet gick bra !
    Jag hoppas som många andra att du snart vill släppa tagen och flyga upp till Änglarna så du slipper ha ont mera...!
    jag tänker på dig jämmt..du är allas våran hjälte!!
    ***smeker dig ömt på kinden och ger dig en bomulls lätt puss i pannan!!***

• jingyang

Lille-Tille vännen!! natten har nu kommit till oss ennu en gång.stjärnorna lyser som små eldflugor på himmelen..så vackert!!
    Hopps att du får en smärtfri natt min fina! och var inte rädd mamma och pappa finns där..Det kanske är dax snart.dax att fara till Änglarna så du får vila från all smärta..där du kan vara me dom andra ängla-barnen och vaka över dina nära och kära!! Vi tnker på dig lille-tille..många lätta kramar cajsa mattias och casper

• jingyang

hejsan lille-Tille!! Grattis till den lille tanden...
    Hoppas att du fick en lugn å skön natt och att du fick vila ut dig ordentligt! Skönt att du fortfarand kämpar med att få i dig lite vätska...Du är så stark lille-Tille killen! Vi tänker på dig och din familj...många fjäder lätta kramar från oss cajsa Mattias och lille Casper

• jingyang

God mogon lille Tille! ville bara önska dig en riktigt trevlig påsk!! hoppas att natten har varit bra för dig och att du har drömt mysiga drömmar!!

VI TÄNDER ETT PÅSK LJUS I TILLES ÄRA!!!

Många mysiga kramar från oss till dig Tille och naturligtvis även till din underbara familj!!

• jingyang

Vad heter Tilles pappa här på FL?? vill så gärna se de nya bilderna på Lille Tille,,,om nån vet så skriv gärna i min Gb då=) TACK

Jadu tille lille du håller kvar å kämpar=) hoppas att påskan blir bra för dig=) kramar

• jingyang

godnatt fina lilla tille!! hoppas att du somnar mjukt och drömmer sött!! du finns som vanligt i våra tankar!! och eftersom jag ska bort i helgen så önskar jag dig och din familj en trevlig helg och GLAD PÅSK!! kramar cajsa mattias och lilla casper

• jingyang

Godmorgon lille-Tille! läste din mors dagbok nyss att du hostar blod och det skär i mitt hjärta..jag hoppas att du snart vill släppa taget om din familj och fara upp till änglarna!! känns hämskt att säga att man önskar något sådant..men Tille min vän..du får det bättre där..ingen smärta..inga sår! Där kan du vaka över din familj som håller dig så kär!! Hoppas iallafall att påsken blir bar för dig och din familj!!
    jag och min familj ska iväg under helgen så jag kommer inte kua skriva till dig=/ men du följer oss i våra tankar!! MÅNGA FJÄDERLÄTTA PUSSAR PÅ DIN PANNA LILLE-TILLE

• jingyang

hejsan tille min vän...sänder dessa rader till Nagialia för det är dit du säkert har kommit...till en annan värld där du kan leka och må bra! nu slipper du att ha ont och det känns skönt !! du kommer självklart att vara saknad av många..men vi vet alla att du har det bättre där du nu är!! DÄR DU VAKAR ÖVER OSS OCH HELA DIN FAMILJ!! men du lever fortfarande kvar i våra hjärtan och våra tankar!! vila i frid våran kämpe..dina blåa stora ögon kommer vi alla att minnas! massa kramar till våran ängel TILLE!!!

• jingyang

Godmorgon familjen!! hoppas att ni har haft en bra natt och att dagen blir bra för er alla!!

Godmorgon lille-Tille där uppe hos änglarna ..hoppas att du oxå har dte bra där du är!! mycket lek och skratt kan jag tänka=) härligt va lille-tille att inte ha ont mera? Skönt att bara kunna vara utan att smärtan är på dig mera!! många kramar til dig Min Ängel!!

• jingyang

godmorgon min lilla vän!! idag lyser solen varmt på oss här i Örebro,,hoppas det gör det samma över din familj!!
    Denna dag kommer att fyllas av minnen och tårar av både glädje och sorg!! Vi tänker på dig tille-lille och hela din familj!!

Svar på tråden Tilles tråd