Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Tilles tråd

Ja tack för den nya tråden! Vad skulle vi annars ta oss till?!

• lurksmulan

God morgon familjen!
    Hoppas ni haft en bra natt och att Liam är nöjd med sin födelsedag!

Ha en underbar dag!

• lurksmulan

Klistrar in vad jag skrev i min blogg häromdagen:

"Jag var iväg för att sätta in pengar på lunchen. Jag kom på mig själv med att gå jättefort. Sen kom jag på att jag gick så fort för att jag "trodde" att det skulle rädda honom. Men det gör det inte. Även om jag hade sprungit så fort att jag kräkts kan det inte rädda honom.
    Tille dör inom de närmaste dagarna, och ingenting kan rädda honom. Inte jag, inte läkarna, inte hans kärlek till sin familj, inte hans mamma och pappa som fått honom till låns under en begränsad tid och som i sina hjärtan lovat att inget ont får hända honom.

Gud, hur kan du med gott samvete och ro i sinnet låta det här hända?"

Ibland glömmer jag bort vad det är som händer här. Jag fokuserar mer på det yttre, alla nya inlägg. Sen kommer jag på vad det handlar om och då får jag nästan andnöd och det kramar åt runt hjärtat på mig.
    Det är så overkligt, så orättvist och så grymt.

Bilderna är verkligen jättefina, men de som får mig ledsen är de när han ser ut som en vanlig liten tjock bebis. När han ser ut som han SKA göra. Då blir det allt för uppenbart att allt inte är som det ska vara.

• lurksmulan

AnnaCarina: Vilken fin text! Var kommer den ifrån?

• lurksmulan

Mallan76: Den sidan verkar inte funka så bra just nu. Jag får inte upp någon text. Hoppas den kommer igång snart igen!

• lurksmulan

höna böna: Vilken låt var det då?

• lurksmulan

Nä usch vilken hemsk människa som hade ringt!!

• lurksmulan

JohannaAxelsson: Jag kan säga att jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Jag skrev det lite tidigare idag, att ibland "glömmer" jag vad det handlar om. Jag ser mest de nya inläggen, men har svårt att tänka djupare efter vad det handlar om. Sen kommer jag på det, och då brister mitt hjärta.
    Jag kan inte ljuga och säga att jag inte hoppas på ett mirakel, men jag vet i mitt hjärta att det inte kommer hända.

• lurksmulan

Godnatt på er hela familjen.
    Jag känner att det är extra viktigt att säga godnatt ikväll, jag vet inte varför.

God natt små kamrater
    och tack för idag.
    Nu slumrar vi alla så gott.
    Guds änglar de vakar i mörkret hos oss.
    Ty därom befallning de fått,
    god natt,
    sov gott.

• lurksmulan

God morgon familjen! Hoppas ni får en underbar dag!

Svar på tråden Tilles tråd