Inlägg från: Liamsmamma Fia |Visa alla inlägg
  • Liamsmamma Fia

Tilles tråd

God natt och sov så gott vackre lille pojke. Mitt hjärta blöder för dig.

• Liamsmamma Fia

Hej Therese! Jag har en fundering som jag går och funderar och oroar mig över hela tiden. Vi vill ju alla här att lille Tille ska må så bra som det bara är möjligt. Vad tror du, som är hans mamma och känner honom bäst av alla, är han lugn och harmonisk? känner han av all den kärlek han får från er och även från oss alla här? Jag vill ju såå gärna att hans sista tid på jorden skall vara full av harmoni och kärlek, att han skall känna sig lugn och inte vara orolig eller ha ont. Detta underbara lilla knyte som gjort sånt intryck på så många mäniskor med sitt hemska öde. Det känns lite konstigt att man kan känna så mycket och så starkt för en liten mäniska man aldrig har träffat men det är ju tydligen fler än jag som tagit lille Tilleman till sitt hjärta. Själv tror jag att det är hans ögon, dessa underbara stora ögon med den där speciella blicken som gjort att han gripit tag i mig och mitt hjärta. Jag kan på fullaste allvar säga att jag kommer aldrig glömma honom, han kommer finnas kvar i mitt minne så länge jag lever.... Kramar till er allihopa, kunde jag göra något för att hjälpa så skulle jag utan att tveka göra det.... Ge nu er lille prins massor av kärlek från mig. Allt gott önskar jag er.//Fia

• Liamsmamma Fia

God natt lilla knytet, dröm vackra drömmar om ett liv bättre än det här, du finns som alltid i mina tankar.

• Liamsmamma Fia

Hoppas ni får en skön dag och kan vara ute lite i solen och hoppas att Tilleman äter åtminstone något litet. Det är svårt att inte bli egoistisk, vill så gärna att han ska få vara kvar hos oss ett tag, fast det egentligen vore bättre för honom att få bli en ängel...

• Liamsmamma Fia

Sov gott Tille lille med de stora lysande ögonen, mina tankar är hos dig och din familj...

• Liamsmamma Fia

God natt Tille-lille. Sov sött och sköna drömmar.

• Liamsmamma Fia

God natt och sov gott du store lille hjälte. Måtte nattens mörker ge dig och din familj den ro och vila ni så innerligt behöver....

• Liamsmamma Fia

Tille-lille, älskade lilla grynet, mitt hjärta blöder för dig...

• Liamsmamma Fia

Jag håller med Jonalv, jag skall själv sätta in 100:- så fort jag kommer hem och vill uppmana fler att göra likadant.

• Liamsmamma Fia

Jag skulle bara vilja säga att jag håller med Ella79 helt och hållet, det är vi som ska tacka er för att ni låter oss vara delaktiga i den allra svåraste tiden i era liv och genom det gör så att alla vi plockar fram de allra finaste sidorna av oss själva, för att på något vis kunna hjälpa er, om så bara lite, lite, lite....

Svar på tråden Tilles tråd