Inlägg från: Cattis63 |Visa alla inlägg
  • Cattis63

Tilles tråd

Ville bara säga att vi tänker på er, både jag och min sambo
    Sänder massor av kramar till er alla, speciellt då lille goa Tille

• Cattis63

Jag följer den här tråden hela tiden även om den gör mig så otroligt ledsen, söta goa lille Tille du har underbara föräldrar som tar han om dig och ser till att du har det bra, jag hoppas du inte har ont lille vän, att medicinen du får hjälper dig att inte känna smärta och att du bara somnar in när det är dags.

Du kommer inte att vara ensam dit du kommer, det finns massor av underbara människor där som kommer att ta emot dig o ge dig överflöd med kärlek, du kommer att ha kompisar och en dag när tiden är mogen så kommer du åter att träffa dina föräldrar igen. Älskade lille Tille, du finns djupt rotat i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där och en dag får även jag träffa dig

Många goa kramar till dig, goa lille kämpe

• Cattis63

Solen skiner här i Sundsvall idag, den skiner på dig älskade lille Tille, vi tänker på dig goa lilla vännen.

Kramar från Catarina & Albin i Sundsvall

• Cattis63

Du är en otrolig kämpe du lilla vän, jag tittar till dig flera gånger varje dag och förundras över att du fortfarande är med oss.

Ha en så trevlig påsk som det bara går nu lille goingen, vi tänker på dig hela tiden.

Kramisar Catarina & Albin Sundsvall

• Cattis63

Gonatt söta lilla Tille, hoppas du får sova gott inatt, jag tittar till dig i morgon bitti

Många kramar Catarina & Albin i Sundsvall

• Cattis63

Ser att du fortfarande är med oss lille vän, tänker på dig

• Cattis63

Söta lilla Tille, jag sitter på jobbet just nu och läser alla fina inlägg från alla som tagit dig till sitt hjärta, jag ska sitta här hela natten och jag har tur som har tillgång till en dator så jag kan sitta här o läsa alla fina ord o dikter som är tillägnad dig käre lille söta Tille.

Sov gott nu lille vän, tänker på dig

Catarina & Albin i Sundsvall

• Cattis63

God morgon Tille lille, jag har nyss klivit upp efter några timmars sömn efter nattpasset och jag var bara tvungen att titta om du fortfarande är med och det var du ju, jag som liksom många andra förundras över din styrka och blir glad när du är kvar samtidigt som jag önskar att du finge somna in för det vore det ju allra bästa lilla vännen.

Hoppas du får en skön påskafton lilla goa sötisen

• Cattis63

Gonatt lille Tille, hoppas du får en lugn natt, som vanligt så tänker vi på dig vännen

Sov gott lilla vän, tusen kramar & pussar

Catarina & Albin i Sundsvall

• Cattis63

Vila i frid nu älskade lilla vän, vi glömmer dig aldrig någonsin

• Cattis63

Jag har lyssnat på Tille sång, den är underbar.
    Och grattis på namnsdagen till dig Therese,hoppas ni får en bra dag trots att solen lyser med sin frånvaro i Sundsvall idag.

Kramar Catarina & ALbin

Svar på tråden Tilles tråd