Inlägg från: Birgitta2 |Visa alla inlägg
  • Birgitta2

Tilles tråd

Jag blev så rädd. Kom inte in på Familjeliv och trodde att databasen brakat ihop pga många inloggade. Hade det hänt Tilleman nåt? Jösses, satt med tårar i ögonen alldeles desperat.... Jag vet ju... det går inte stoppa. Lille vän. Det är så svårt att acceptera att nåt så litet som du har haft ett så kort och svårt liv. Men än lyser dina blå ögon.
    Mjuka kramar
    Birgittta

• Birgitta2

wow... 100 000 kr. tack vare tille!!! hurra för tille! hurra, hurra, hurra, hurraaaaaaaa!!!!!!!!!

• Birgitta2

Får inget gjort här på jobbet... hela tiden kollar jag in dagboken om det kommit in nåt nytt. Hur badet gick. Om Tille fått i sig något och hur ni mår. Får nog jobba över påsk för att komma ikapp :) Kikar in i tråden och i er gästbok... jösses... vilket engagemang!

Jag önskar jag kunde göra något för er. Men hela Sverige ber för er, mer kan vi nog inte göra. Tillsammans med ljuset för min nyss avlidna mor tänds även ett ljus för Tille hemma hos mig. Varje kväll.

• Birgitta2

Tittar in mitt i middagsbestyren. Har inte fått nåt gjort på jobbet idag, och det är lite illa här hemma också. Tille hänger i. Lille vän, vilken livskraft du har. Var har du fått den ifrån?

*tänder kvällens ljus*

• Birgitta2

Godmorgon lille vän? FInns du bland oss idag också? Mamma har inte skrivit dagbok idag och jag är misstänker att du kanske släppt taget under natten.

Varma kramar
    Birgitta

• Birgitta2

Vad underbart att han bestämt sig för att överleva en natt till och att han fått lite vätska i sig. Tänk vad ett litet knyte på 2 kilo kan engagera! Att njurarna ens fungerar är ju helt otroligt med tanke på den pyttelilla vätska han får i sig. Det är något väldigt väldigt speciellt med den här lille mannen. Ingen annan hade klarat sig så länge.

• Birgitta2

I mina tankar finns jag hela tiden i Sundsvall. Det är 40 år sen jag bodde där, så det är ju trevligt. Lille Tille, jag önskar du blev frisk och kry, men det är väl för mycket att hoppas på antar jag. Det näst bästa är att du får en kort, smärtfri resa till Nangijala.

• Birgitta2

Magnecyl: jag tror vi är så många som finns här att databasen inte hänger med. Tilles fel! Men jag tror vi står ut. Men inte för många avbrott. Man blir ju halvt hysterisk om man inte är uppdaterad vad som händer den lille parveln ju.

• Birgitta2

Grattis till nya tanden Tille!!!!!

• Birgitta2

Natti vännen... sov gott. En ny dag imorgon hoppas vi. Ditt ljus brinner som vanligt.
    Kramisar
    Birgitta

Svar på tråden Tilles tråd