Inlägg från: MissMijah |Visa alla inlägg
  • MissMijah

Tilles tråd

skickar styrkekramar till hela familjen!!
  • MissMijah
    god natt fina tille..sov så gott sötnos!
  • MissMijah
    godnatt söta lilla vän...sov så gott
  • MissMijah
    gomorron sötis tille..hoppas du fått sova gott inatt o att du får en bra dag..kramar!
  • MissMijah
    du kämpar på du lille Tille...vilken stark liten kille du e..jag beundrar dig och din familjs styrka och mod..slut dina vackra ögon o sov så gott inatt söta lilla vän.hoppas du får en god natt utan för mkt smärta. du och din familj finns i mina tankar. kramar
  • MissMijah
    du e så tapper therese...du o din familj..o framför allt lille tille..jag tänker på er jätteofta..man önskar d fanns nåt mer man kunde göra än o visa sin medkänsla. livet e bra orättvist ibland..jag hoppas ni har d så bra som ni bara kan nu...många kramar!
  • MissMijah
    vad härligt för dig sötis tille att du fått njuta lite av vårluften idag..jag hoppas du kan sova gott inatt och drömma sköna drömmar..en mjuk puss på pannan till världens tappraste lilla tille...god natt vännen!
  • MissMijah
    gomorron lr god förmiddag tille med familj..hoppas natten varit okej för er o att ni fått sova skönt.
    Tille jag tänker på dig så fort jag slår upp ögonen på morgonen. du kämpar på o visar dig ha krafter man inte trodde fanns nästan. massa kramar till er allihop!
Svar på tråden Tilles tråd