• uge

Tilles tråd

Det är en sak jag måste säga det är jag känner er inte vet inte vilka ni är ändå följer jag Tille & er familj varje timme .
    Jag gråter & läser allt vackert som alla medmännskliga människor skriver förstår inte att något så hemskt måste hända för att folk skall väcka sin empati.
    Själv har jag tre barn ingen har kommit utan kompliktioner men de är inte dödliga men ack så psykisk påfrestandeför oss som föräldrar.
    Men det ni går igenom skall ingen förälder behöva genomlida det kan vara svårt att ta till sig i dag men lite senare det är att ni blev utvalda till Tilles föräldrar för att ni just ni är de ni är det är inte många som skulle orka detta på det sätt som ni gör och glöm inte att prata med varandra om det svåra gråt & åter gråt jag låter nog troende när jag skriver men det är jag ej men jag vet att sorgen & saknaden kommer alltid att finns där varje dag & att ett nytt barn inte ersätter ett annat men det nya barnet förgyller en ny framtid & Tille kommer att vaka över detta med en stark hand!
    Men jag har hela tiden undrat varför han inte fått dropp?
    Jag vet det kanske är en dum fråga han är ju så liten det är svårt att sätta nål & huden så tunn,kanske det bara förhalar lidandet men hela senariot är svårt att förstå
    stora bamse kramar från Ulrika Gundahl Eriksson

• uge

God natt hela familjen ljuset lyser även ikväll för er!
    Tittar in imorgon bitti när jag vaknar jag hoppas verkligen ingen säger att ni inte gjort vad ni kan för det har ni & mer där till.
    Det är väl själv klart att man letar i världens alla hörn & vetenskapliga studier om det kan finnas något som kan hjälpa sitt barn, jag hoppas ingen tror något annat.
    Om ni bara visste vad mycket Tille har åstakommit på denna korta tid för oss som följer er natt & dag via internet & våra tankar!
    Vi har lärt oss värdesätta våra barn på ett helt annat sätt än vad vi gjort tidigare, det har gett oss en eftertanke,empati ,gemenskap,medmänsklighet mm tänk att erat just erat barn har gett så mycket åsta kommit så mycket bara genom att han finns till!
    Sedan när Tille har nått änglarna kommer han alltid att finnas i våra hjärtan & vi kan säga tänk vad mycket Tille & hans familj har betytt för våra framtida värderingar.
    Förstår att detta inte är någon tröst naturligtvis vill man inte detta skall hända som sker men ibland har vi inga val vad gällande livetsväg !
    bamse kramar & sköt om er Ulrika Gundahl Eriksson

• uge

Lycka till Tille på färden till änglarnasäng!
    Ni som stannar kvar här ett tag till,ta till vara på varandra ,vi alla finns kvar här för att stötte er även efter att denna lilla prins har lämnat jordelivet ,
    Tänk att detta lilla barn har berört & lärt så många vuxna att livets tråd är så skör,skör att man ska ta till vara på detta ,ta inget för givet .
    Tille har även öppnat en ny värld för många ,en värld av samhörighet mellan människor.
    Tille har gjort något ofantligt stort uder sin korta levnad för oss människor ,något som inte många har gjort under ett helt långt liv.
    jag & min familj kommer aldrig glömma denna tappra gosse.
    Jag kan förstå att sorgen hos er är stormen att det ändå finns en lättnad med Tille behöver inte plågas mera! det smärtar , krampar i mitt bröst &tårarna trillar när tog beskedet om att lillen vandrat vidare till ängarn .
    Så den smärta ni känner vill jag inte veta, men snälla gråt det lättar!
    Tille vakar över er & han älskar er!
    Ta vara på er nu bamse kramar !
    Ulrika Gundahl Eriksson med familj .
    Tille har gjort mer för mig än vad ni någonsin kommer att förstå!

• uge

Ville bara önska er godnatt!
    Tille har fullt upp med att jaga fjärilar på den dagg våta ängen just nu, hans blåa ögon lyser av glädje & smärtfri frihet!
    Men han har ett vakande öga på er.
    bamse kram Ulrika Gundahl Eriksson

• uge

Ha en underbar semester Och se till att njuta !

Vilka är inte värda detta om inte ni .
    Tille håller god koll på de som är hemma ,så oroar er inte NJUT!
    Stora vår kramar från ulrika

• uge
    FlörtGodmorgon!
    ville bara se hur ni har det & säga att ni finns i våra tankar!
    kramar ulrika
Svar på tråden Tilles tråd