Tilles tråd
Det är en sak jag måste säga det är jag känner er inte vet inte vilka ni är ändå följer jag Tille & er familj varje timme .
Jag gråter & läser allt vackert som alla medmännskliga människor skriver förstår inte att något så hemskt måste hända för att folk skall väcka sin empati.
Själv har jag tre barn ingen har kommit utan kompliktioner men de är inte dödliga men ack så psykisk påfrestandeför oss som föräldrar.
Men det ni går igenom skall ingen förälder behöva genomlida det kan vara svårt att ta till sig i dag men lite senare det är att ni blev utvalda till Tilles föräldrar för att ni just ni är de ni är det är inte många som skulle orka detta på det sätt som ni gör och glöm inte att prata med varandra om det svåra gråt & åter gråt jag låter nog troende när jag skriver men det är jag ej men jag vet att sorgen & saknaden kommer alltid att finns där varje dag & att ett nytt barn inte ersätter ett annat men det nya barnet förgyller en ny framtid & Tille kommer att vaka över detta med en stark hand!
Men jag har hela tiden undrat varför han inte fått dropp?
Jag vet det kanske är en dum fråga han är ju så liten det är svårt att sätta nål & huden så tunn,kanske det bara förhalar lidandet men hela senariot är svårt att förstå
stora bamse kramar från Ulrika Gundahl Eriksson