Inlägg från: Janina77 |Visa alla inlägg
  • Janina77

Tilles tråd

Lilla vackra, underbara pojke.

Livet är bra orättvist, men jag tror på att du en dag kommer att få träffa din mamma och pappa igen. I en ny värld här på jorden. Då du kommer att vara frisk och kry precis som det borde ha varit. Vi vet inte när den dagen kommer, bara att den gör det. Då kommer allt bli bra igen.

Många kramar till dig och till din familjl. Mys med din familj så mycket som det bara går resten av ditt alldeles för korta lilla liv. Tänker på dig och du finns ständigt i mina tankar.

• Janina77

Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen..........
    Om det ändå gick att göra något för dig lille gubben. Du har berört mig och många andra mer än vad du någonsin kommer att få reda på. Känns inte rättvist att behöva säga det, men jag hoppas att du inte behöver lida mer nu utan att du får komma till ro och får somna sött.....
    Tänker på dig HELA TIDEN, Tille. Kommer inte att glömma dig nu eller nånsin. Du finns i mitt hjärta.

Om jag får ett barn till, så ska det barnet, oavsett om det är en pojke eller flicka få namnet Tille. Bara för dig lille vän.....

Mjuka, varma och försiktiga kramar till dig hjärtat.

• Janina77

Jag sover lugnt, vilar i din famn
    det känns så tryggt, att du är här
    du har fått mig att förstå att det vi
    önskar oss, att det vi drömmer om
    kan vi få, så bara för en stund

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung
    att allt ska kännas nytt, precis som
    första gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark
    jag vill se och göra allt, men tiden går
    så fort och allting har ett slut

Lev och njut, ta vara på den stund vi
    fått tillsammans, tiden går
    Jag är så rädd att något ont ska hända
    någon som står mig nära, som jag älskar
    och allting blir försent

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung
    att allt ska kännas nytt, precis som
    första gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark
    jag vill se och göra allt, men tiden går
    så fort

Och svara mig, om det finns en högre
    makt, vill jag ha ett evigt liv och aldrig
    någonsin dö
    Det skrämmer mig att allting ska ta slut
    och att allting som vi gjort betyder inget, nej,
    som vissna löv i vinden

Jag lever nu, jag vill alltid vara ung,
    att allt ska kännas nytt, precis som första
    gången
    Jag lever nu, jag känner mig så stark, att
    se och göra allt, men tiden går så fort,
    jag vill aldrig dö.

• Janina77

Godnatt kära lilla barn. Hoppas natten blir lugn för dig! Du finns i mina tankar.

• Janina77

Hej Tille igen!

Min lilla pojk är 9 månader så han är lite äldre än du bara. Men vet du vad du har lärt mig?? Jo, att ta vara på den tiden som man har er till låns. Jag tog över min lille kille till min säng igår kväll när han somnat, för jag ville ha honom nära mig så han kände tryggheten hos sin mamma. Hela tiden så grät jag och tänkte jag på dig och hur stark du är som kämpar på dag efter dag. Jag önskar att allt bara kunde vända och att allt bara kunde bli som det borde varit....

Du borde få vara kvar här hos din mamma och pappa som älskar dig över allt annat här på jorden............

Ville bara säga att du är världsfinast, Tille.... En underbar liten kille som har gett oss en chans att upptäcka att man ska ta vara på den tiden man har tillsammans med de man älskar.

Sov gott nu lilla älskade gosse, så tror jag nog att vi ses imorgon igen..... Kram på dig, hjärtat.

• Janina77

Godmorgon kära lilla vän.

Hoppas natten ha varit så bra den bara kan..... Och att du sovit så gott du bara kunnat utan smärta och oro......... Var stark och vila och ha det gott hos mamma och pappa idag så får vi se vart det bär hän..... Försök att behålla vattnet som mamma och pappa ger dig, det är bra för dig, förstår du. Om du känner för det så försök få i dig lite ersättning också, det är också bra för dig, hjärtat.

Jag tänker på dig hela tiden, Tile och inatt så låg min lilla kille Felix, som är 9 månader hos mig. Han brukar alltid ligga i sin egen säng på natten , men när han somnat igår så tog jag över honom till mig. Jag tänkte på dig och kände at du lärt mig och många andra att vi ska vara rädda om det vi får ha till låns.

Lilla kära underbara barn, om du bara visste hur mycket jag önskar jag kunde ändra på allt då kan jag lova dig att du inte skulle vara sjuk längre, utan frisk och kry.

Nu har jag bara hoppet om att vi en gång får träffas i paradiset, Där du är en frisk liten kille som leker och har det bra. Vi vet inte när, men bara att det händer inom en snar framtid. Så var inte orolig lilla vän, även om det kommer en tid då du inte orkar vara med oss längre så finns det en framtid för dig också då du får återse dina föräldrar och syskon. Det är ett löfte från Gud.

Många försiktiga godmorgonkramar från lilla mig.

• Janina77

God natt Tille.
    Tack för att vi fick vara med i ditt lilla liv.

Vi syns i paradiset.

Svar på tråden Tilles tråd