Inlägg från: annelie75 |Visa alla inlägg
  • annelie75

Tilles tråd

Hejsan...
    Jag blir så otroligt gripen av dig Lille Tille...Du finns i mina tankar och hjärta nu och för alltid...
    Å för att inte prata om dina två helt otroliga föräldrar...Ni är mina hjältar...Tänker på er ständigt...
    Hoppas ni får sova gott inatt...Många kramar till er alla i familjen...//Annelie

• annelie75

God natt lille vän...Du och din familj har verkligen berört mig på djupet...Tack för att vi alla andra fått följa din resa på jorden...Tårarna trillar när jag sitter här och läser och tänker på dig...
    Du är så sööt...med dina stora blå...Hoppas du verkligen får sova gott i natt utan smärta...Tänker på dig dag som natt...Du finns i mitt hjärta...
    Jag måste även få säga att jag beundrar Er föräldrar och syskon...Ni verkar så starka...
    Men hoppas Ni alla får en lugn natt...God natt och kram till er alla och en lätt puss till Tille...

• annelie75

Älskade lille Tille-man...har varit och kollat på korten på dig och du är ju så otroligt sööt...Dina vackra blå...Kan inte låta bli att gråta en skvätt...Hoppas du slipper smärtan snart och får komma till ro...Jag kommer då aldrig att glömma dig...Du finns i mitt hjärta...
    Ni föräldrar och syskon...Ni är ju helt enastående människor,så otroligt starka...Jag tänker på er alla...Ni finns i mitt hjärta...många hjärtliga kramar till er och fjäderlätta snusningar till Tille...

Pinsen:vad kostar de och var går de pengarna?

• annelie75

Lille Tille...Din mamma skrev idag att hon förvånas över hur mycket du orkar med...Å de gör jag oxå...Du är en kämpe av dess like...
    God natt lille prins...Hoppas du får en natt i lugn och ro...Tack för att du och din familj släppt in oss i Ert liv och att vi fått följa dig på din resa...Du är och förblir i mitt hjärta och tankar...Du kommer att bli den vackraste av alla änglar...
    Natti natti...Jag tittar in imorgon igen...Tusen åter tusen styrkekramar till familjen och fjäderlätta snusningar till dig lilleman...Kram//Annelie med fam...

• annelie75

Hej lilla gubben...Med tårar som rinner nedför kinderna redan innan man sätter sig vid datorn önskar jag dig god morgon...Om du nu är kvar hos oss...Du kanske var redo i natt och lämna dina otroliga föräldrar och dina syskon,och fara till en plats utan smärta...Men du ska veta att du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta..jag tänker på dig älskade vän nu och för alltid...
    Till Therese och Nicklas vill jag säga TACK för att jag alla fått varit med i Erat liv och följa Er och Tille-man på hans väg...Ni är ju helt otroliga föräldrar,jag beundrar er såå...Tille hade inte kunnat få bättre föräldrar...Jag tänker på er alla...kramar och snusningar...jag tittar in igen lite senare...kram//Annelie med fam...

• annelie75

Hej lilla prinsen...Trodde du hade följt med änglarna i natt men du är väl inte redo...Du vet ju bäst när det är dags...Du inväntar kanske att hela familjen ska vara samlad...Å du ska veta att var du än befinner dig så har du en alldeles speciell och egen plats i mitt hjärta...Dina blå har etsat fast sig i mig...Underbara lilla kille...jag har så svårt att finna ord över hur orättvist livet är...Du skulle ju ha fått varit frisk och leva som andra bebisar...Men du ska veta att du utfört mer under ditt korta och intensiva liv än vad många får gjort under en hel livstid...Å jag som så många andra är otroligt tacksam för vad du har lärt oss...Man ska inte ta något förgivet och vara tacksam över vad dagen har i sitt sköte och ta väl hand om de runt omkring en...

Men älskade lill-kille...Jag hoppas du får (som vanligt) en kärleksfull dag med de dina...Tänker ständigt på dig och din familj...mjuk snuzning på pannan till dig...
    Kärleksfull kram till din familj...

• annelie75

Nu har jag satt in en guld-tia för varje familjemedlem...Så häng på nu alla!!!!

Tänker på er...kram

• annelie75

Grattis till tanden lille Tille...Tänker på dig ständigt...Va skönt att du får i dig lite vätska iaf...En lätt kram och puss...Jag tittar in lite senare...Kram till er alla...

• annelie75

Tänker på er ständigt...Sov så gott hela familjen och hoppas Tille får en natt utan smärta...Jag tittar förbi imorgon bitti...Ni finns alla i mitt hjärta och mina tankar...//Annelie med fam...

• annelie75

God morgon älskade vän...Är du kvar hos oss tro?Hoppas du har haft en lugn och skön natt...Tittar in till dig lite senare....Tänker på dig!!Snozzzz..

Svar på tråden Tilles tråd