Inlägg från: EmsanPemsan |Visa alla inlägg
  • EmsanPemsan

Tilles tråd

Godnatt lille Tille
    vi tänker på dig och det gör så ont i mig att läsa din mammas dagboksinlägg du lilla älskade barn.. du är sån otrolig kämpe..
    sänder dig massa ljus och värme och massa (men väldigt mjuka och lätta) kramar
    Godnatt till resten av familjen med..

• EmsanPemsan

Godnatt och sov gott Tille vännen
    Hoppas att ni får en lugn och fridfull natt
    Dröm sött

En lätt puss i pannan och försiktiga kramar från Emilie med Familj..

• EmsanPemsan

Godmorgon Tille vännen
    Hoppas att natten har vart lugn och harmonisk..
    Tänker på er..

varma men lätta påskkramar från oss

• EmsanPemsan

godmorgon lilla hjärtat!!
    Hoppas att natten vart lugn och harmonisk och att du inte haft allför ont..
    Du är sån otroligt stark liten kille.. en styrka jag aldrig skådat..
    och din mamma och pappa vilka föräldar!"!
    Skickar er massa kramar vi tänker på er varje dag och varje morgon jag vaknar springer jag fort ner till datorn för att kolla om du börjat din äventyr eller inte..
    Helt otrolig liten kille du är Tille!!!

Mjuka ömma snusningar..

• EmsanPemsan

Läste att natten vart lugn och att tille fortfarande finns med oss.. din lilla kämpe sån styrka!! hoppas attt ni får en lugn och mysig dag!!

Kramar från oss

• EmsanPemsan

Godmorgon familjen..
    Hur mår ni?
    tänker på er..
    och vill gärna också forsätta skriva till er här om det går bra..
    hoppas ni får en bra dag
    Tilleman han har det jätte bra där han är..
    ni är helt underbara

massa styrkekramar/Emilie m. familj

• EmsanPemsan

Godmorgon Therese med familj.. hoppas natten vart lugn för er och att ni sovit gott..
    Tänker så oerhört mycket på er och igår när jag körde hem från jobbet kom mina tankar på lille Tille han har berört så många!!
    Hoppas du har det bra där du är Tille och att du leker massor med dina kompisar..

Massor av kramar

• EmsanPemsan

VeronicaMy: jag vet inte när jag trycker på länken så kommer sidan upp men det står bara connecting och sen händer det inget mer??

Grattis på namnsdagen Therese.. Therese hela dan idag.. jag har också namnsdag Hoppas ni hade det jätte mysigt tillsammans på hotellet du och Nicklas..

Tänker på er..
    massa kramar

• EmsanPemsan

VeronicaMy: ja jag vet jätte konstigt.. vill ju jätte gärna höra på den fina låten.. jag har provat och trycka på alla knapparna och provat trycka upp länken flera gånger..men inget händer!!
    Tack

• EmsanPemsan

så underbart vacker låt till en underbart vacker liten Tille.. sitter här med tårarna rinnandes nerför min kind..!!
    jätte fin!!

• EmsanPemsan

Hej!! så fint tvinslaget var.. tårarna föll nerför mina kinder och gör det fortfarande.. lilla tille..

tänker så oerhört mycket på er..
    Tack för att ni delat med er..
    massor av kramar till er..

• EmsanPemsan

Tänk att en liten kille som du Tillevännen har berört så många tusentals människor du är en sån hjälte!
    Jag tänker på dig varje dag och undrar vad du gör, leker du med din kompisar hittar du massa bus? där du är har du inte längre ont.. där kan du göra precis vad du vill
    så liten så stark en liten hjälte.. och du Tille vilka oerhört starka föräldrar du har..men det visste du ju redan..
    hoppas din dag vart bra och att du lekt massor och busat
    Nu ska jag gå och sova godnatt och dröm sött!!
    *Kram*

• EmsanPemsan

Ville bara skicka in en varm hälsning och ett godnatt till er..
    vill också säga att jag tänker på er varje dag även om jag inte är här inne och skriver.. tankarna finns där ändå!!
    måste bara säga att dokumtären vara så fin!!
    Ta hand om er.. sov så gott!!
    Massa kramar från oss på västkusten!!

• EmsanPemsan

eller Förlåt man ska kanske inte kalla det dokumtär?!! *skäms* Tilles Resa menade jag ialla fall!! jätte fin.. ni gjorde absolut det bästa ni kunde göra för lilla Tille!! och det riktigt lyser kärlek om er.

Svar på tråden Tilles tråd