Tilles tråd
Varma kramar till hela familjen inför idag.
Hattifnatt
Varma kramar till hela familjen inför idag.
Hattifnatt
Hoppas att ni får en fridfull natt hela familjen, och att Tille får slumra gott och vara smärtfri.
Ni finns i mina tankar
Hattifnatt
Hoppas att ni haft en fridfull natt och att ni alla fått sova lugnt.
Tänker på er!
Varma kramar
Hattifnatt
God morgon hela familjen!
Tänker på er under dagen
God morgon!
Förstår av din dagbok att Tille (och ni) haft en jobbig natt...Hoppas dagen blir lugnare, att han får sova gott och vara vaken lite mellanåt utan att ha ont.
Tänker på er under dagen!
Hattifnatt
Therese och Nicklas,
Jag hör till dem som tittar in i er tråd ofta men inte alltid skriver.
Det är inte alltid lätt att finna orden, och det skrivs så mycket vackert och fint i den här tråden.
Lille Tilles tid på jorden är alldels för kort, men han har rört vid långt fler hjärtan under sin tid här än vad de flesta av oss någonsin gör.
Er kärlek har burit Tille hela vägen hit och kommer att bära honom den väg han har kvar vandra och över till andra sidan. Och han kommer ju aldrig att riktigt lämna er - ett barn man burit under sitt hjärta och hållit i sin famn förblir där alltid.
Varma kramar
Hattifnatt
Ni finns i mina tankar,
HaAttifnatt
Tack för att ni orkar dela med er av allt detta, både sorgen och smärtan och glädjen som Tille skänker er.
Jag beundrar er för ert mod, er styrka och er ärlighet.
Lille Tilles kämparanda och styrka brås väl på er!
Önskar er en fridfull natt och att Tille får sova lugnt och inte ha ont.
God morgon till hela familjen - hoppas natten varit lugn och att Tille varit rofylld.
Sov gott Tille!
Hattifnatt
Nicklas och Therese,
Jag hör till dem som tittat in med jämna mellanrum men inte alltid skrivit så mycket - det är svårt att finna orden, och så mycket vackert har skrivits av andra.
Men Tack för att ni har delat med er av Tille. Han har funnit en plats i allas våra hjärtan. Er kärlek till Tille har burit honom hela vägen, omslutit honom, vaggat honom till ro.
Och kärleken mellan er tar aldrig slut, Tille kommer ju aldrig att lämna er, även om ni inte ser honom - nu är det hans tur att omsluta er i sin kärlek, följa er överallt, vara vid er sida resten av livet fast ni inte ser honom.
Ni finns i mina tankar!
Varma kramar
Hattifnatt
Hoppas ni får en fin dag tillsammans med vaännerna och att minnesceremonin blir vacker.