Tilles tråd
Hej Familjen! Är inne och kollar till er flera gånger om dagen. Jag vet inte om du läser alla inlägg Therese, kan inte tänka mig att du hinner med. Det måste ju kännas otroligt stort att få sånt stöd och så många vackra ord, tankar och hälsningar. Vilket engagemang från människor. Jag beundrar er, att ni orkar berätta om er lille otroligt vackra, starka och tappra son. Jag kan inte förstå hur världen kan vara så grym. Det känns som om man blivit en del av familjen under de senaste veckorna. Jag ber en liten ängel titta till Tille varje kväll, och då är jag ändå inte religiös, men nån tro har jag nog. Hoppas att eran lilla kämpe snart kan släppa taget, för allas skull. Undrar så vad det är han väntar på, för nått måste det ju vara. Din dagbok har fått mig att bli en annan människa, fått mig att ta vara på dagen och inte ta något för givet. Den har också fått mig att bli en bättre mamma till min Felicia som snart blir 3 mån. All heder och tack! Det var skönt att höra att badet gått bra. *pustar ut* Jag och skruttan tog oss en promenad i vårsolen. Fort gick det för jag ville bara hem och kolla hur det hade gått. Som alla frågar kan jag ju med göra det då... Vart kan man köpa boken? Nu får jag hoppas på att ni får en fortsatt lugn och behaglig dag. Snusa lite lätt på eran underbare Tilleman från mig. Många varma, stora styrkekramar till er alla 4 / Maria m Familj i Småland.