Tilles tråd
Tack för en ännu en dag lillaste lille Tille. Som alltid i mina tankar.........
Natti Natti
Tack för en ännu en dag lillaste lille Tille. Som alltid i mina tankar.........
Natti Natti
God Morgon på er!
Passar på att önska Glad Påsk. Tille är en kämpe utan dess like. Han tycks ha bestämt sig för att stanna ett tag till. Tittade in på bildrrna häromdagen och ja nu är han liten...
Mina tankar finns ofta hos er och jag kan inte finna ord att uttrycka mig med. Känslorna svämmar över och tårarna likaså över ert öde.
Massa kramar från Götet
Så var det visst dags för oss alla att säga hej då till dig. Du fantastiska lilla barn. Nu hoppas jag du har en härlig resa till din stjärna där du för alltid får vara frisk och stoja och busa med alla andra änglabarn. Tille du finns för alltid kvar i mitt hjärta.
Massa, massa, massa kramar till din familj i deras svåra stund...........
Ville bara säga god morgon. Har ännu inte läst ikapp mig på tråden, men det verkar som ni håller på att hitta era former med tanke på kommentarer om träningsvärk. Hoppas ni har det så bra det går och det låter härligt med Thailand.
Massa kramar från Götet
Tille ~ var du än är så finns du också här hos oss och påminner om att ta vara på varandra och det liv vi har ~ hoppas du också har det så bra som det går
Det finns en länk högre upp i tråden Viktoranton.
Helt fantastiskt fin låt!!! Nu sitter jag och gråter vid datorn igen.
I förrgår var jag ute och cyklade med en cykelvagn för barnen för första gången. De tyckte det var härligt att sitta bak i vagnen så barnsitsen bakom mig var tom, eller var den inte det? Tyckte ibland att det kändes som om det satt ett barn där i allafall så jag undrar om inte det var du Tille som smög dig ner och hängde med på en tur i det vackra vädret. Du var så välkommen så
Härligt att höra hur ni planerar för LIV Therese o Nicklas eftersom ni så länge fick planera och förbereda er på död. Tille blir nog väldigt nöjd över att få bli ängla-storebror en dag.
Massa lycka till på den resan.
Kramar från Götet