Inlägg från: södertälje |Visa alla inlägg
  • södertälje

Tilles tråd

Jag har själv arbetat med döende barn inom omsorgen...ibland är tomheten efteråt svårare än att gå och vänta in slutet,jag hoppas verkligen att Tille får somna in sovandes ytan smärtor och oro.
    Jag läser din dagbok varje dag och beundrar eran styrka.
    Hur får du i honom morfin?Droppar i munnen?

• södertälje

Tomheten kan vara så svår och jobbig,just efter en begravning.Jag har sett föräldrar reagera med ilska och hat mot gud,även om dom nu inte alla gånger har varit troende.
    Hoppas verkligen att ni har någon som ni kan prata med ,gråta ut hos, och få skrika ut eran förtvivlan och sorg hos.
    Sorg kan visa sig på konstiga sätt,det man minst kan ana sig på.

• södertälje

......Kan det vara så att Tille väntar på storasyster och att få ta farväl av henne innan han somnar in...tänk så länge den lilla mannen har levt på enbart ren kärlek.
    Hoppas på en lugn natt.

• södertälje

Såg att Tille fått en ny liten tand..otroligt att kroppen orkar med att produsera fram en till tand när han är så svag,men små mirakel sker var dag.
    Kramar till hela familjen,hoppas Dea hinner träffa Tille,men han väntar nog på henne.

• södertälje

...Såg bilden på Tille prinsen i Nicklas krypin,man ser hur mager han är men hans ögon är helt underbara,är det från mamma eller pappa dom är så kraftigt blåa?
    Vad att tråkigt att Dea inte kommer denna helg,men hoppas på att Tille orkar tills nästa helg.
    Hoppas på en lugn och smärt fri natt.

• södertälje

Hej Therese måste vara fruktansvärt tungt att gå och vänta,väntan på det man vet blir så otroligt hjärtskriande sorligt,saknaden efter Tille.Det är föresten helt otroligt hur stark lill prinsen är.Hoppas på en fridfull påsk.

Svar på tråden Tilles tråd