Inlägg från: prinsarnasfar |Visa alla inlägg
  • prinsarnasfar

Tilles tråd

God morgon alla..

att röra någons hjärta är storslaget
    att röra en handfull hjärtan krävs blodskärlek
    att röra 1000 hjärtan krävs ett mirakel
    att få bevittna ett mirakel glädjs man åt resten av livet..och man glömer aldrig...

tack tille

vink vink

• prinsarnasfar

vill bara tillägga för alla som undrar tex så svarade therese så här:

"Gustav2005: Jag vet bara att slemhinnorna blir påverkade och det rör, matstrupe, magmun, mage och tarmar osv. Vet inte om det sätter sig på dom andra organen direkt. Men dom andra organen tar ju stryck när dom försöker läka hans sår. Njurarna är väldigt utsatta och nu när han inte dricker något alls i stort sett så får dom slita ont."

och i och med detta kan ni fårstå hur ont tille har... i och med det får han smärtstillande för att lindra värken.. det är bara det att man kommer i en ond cirkel det som lindrar hans värk bryter ganska snabbt ner hans andra organ som inte blir angripna av sjukdomen ... men han slipper i allafall ha så ont

och att han tar ett bad är bara bra för honom för huden är kroppen största organ som även det har för mågan att ta upp vätska ... skulle gissa på att han får i sig mer på det sättet än de han ev dricker ,så ett bad gör honom gott även om de kanske inte är enkelt eller smärtfritt för den lille riddaren

fredrik

• prinsarnasfar

Jag tänker sätta in en halv dags lön till EB föreningen 2-4 ggr/år och tänker försöka föra detta vidare till andra mäniskor/företag som jag springer på efter vägen och jag tycker att alla andra som har råd att göra det samma gör det ... det är bättre med små slantar oftare i jämn ström än att sätta in mycket 1 gång.

så kanske vi kan hjälpas åt att lösa detta i framtiden (hoppas jag) för att hedra Tilleman

eller va tycker ni..??

Fredrik

• prinsarnasfar

God Natt Tille

Jag hatar mig själv för att ja inte kan hjälpa dig.....Döm mig inte för hårt....Men det var nog meningen att du skulle få mig att förstå...inte bara jag utan hur många som helst....jag vet att du har det jobbigt som *** nu, släpp taget bara så lovar ja att blir allt bättre för dig...inte som vi alla skulle vilja...men det minst plågsamma för dig snutten....du har i allafall upplevt ..Jul,nyår,födelsedags fest..inte din men ändå...och kärlek ...mer än dom flesta nånsin upplever i livet...det är det viktigaste de andra(jul..osv) drar vi andra bara runt runt för varje år...men framför allt har du fått uppleva kärleken av helt underbara och unika föräldrar som jag aldrig skådat en sån styrka hos någon förut...vi alla lovar att ta hand om dom när du inte orkar längre.....för då kommer deras styrka prövas...och svika...men vi är alla här och gör vad vi kan ....Men du kommer alltid vara med oss.....

Kramizar och vinke vink din lille riddare.....

• prinsarnasfar

Denna vackra dag är din Tille... den är bara för dig...så njut så gött du kan killen..;)

Kram

• prinsarnasfar

Jag kännde det i går men ja orkade inte gå in och kolla få det bekräftat...hur som helst har ja berättat för mina prinsar...men barn har svårt att förstå att livet kan ta slut, tille förstod ju inte heller det ... men i alla fall vinkade vi till Tille och hans kompisar i fönstret...först verkade min stora pojk va skeptisk...men sen viska han i mitt öra han vinkade tillbaka....undrar vad barn egentligen förstår och ser som vi inte ser och förstår....eller är det bara deras hjärta som styr dom.....hur som helst kan ja inte direkt känna mig ledsen nu när han sa så ..... ja vet ju att tille man har de bra....

ja och man måste ju säga att man kan inte annat än beundra Tille, först får han oss att haja till och förstå...och sen när han lämnar oss gör han de på en sån dag att vi kommer aldrig att glömma det....

Love u Tille...vi ses!!!

Bamse kramar till tilles mamma och pappa syster och bror

Vi finns här för er alla... säg bara till om det är nått vi kan göra

Svar på tråden Tilles tråd