Tilles tråd
GO NATT TILLE..... sov så gott.... i morgon är det en ny dag..... hoppas den blir bra för dej o din familj

Du är inte ensam där ute.......... tänker på er
GO NATT TILLE..... sov så gott.... i morgon är det en ny dag..... hoppas den blir bra för dej o din familj

Du är inte ensam där ute.......... tänker på er
skönt att höra att natten varit "bra".... tänker på er varje dag..... alla barn borde få föräldrar som ni
hoppas dagen blir lugn för er
kram
här i Östersund tänds det oxå ett ljus

go natt Tille ... dröm vackra drömmar ![]()

*tänker på er*

Vad jag blev glad för din skull Tille..... att du bestämt dej för att lämna detta jordeliv... men det känns sååå tomt efter din korta tid här..... så jag kan förstå hur tomt det känns för dina nära & kära
... som någon skrev förut så ser jag oxå dina ögon hela tiden & dom kommer finnas med mej LÄNGE.....
Tack tille för att du lärt mej att uppskatta det man har & vara tcksam... för livet här på jorden kan vara så kort 
Din mamma & pappa var de rätta människorna att välja för ditt besök ..... & två fina syskon fick du oxå
Titta nu ner från din plats i himlen på dom... dom behöver dej ber nu än någonsin men jag vet att dom klarar det..... sköt om dej Tille....

Nu har du fått frid... ingen smärta mer.... inga sår..... nu är det en fröjd att bada ska du se ALLT blir så mycke bättre...
TACK än en gång Tille för att du gästat vår värld 
NN skulle jag krama dej hååårt
för det skulle inte göra ont....
sköt om dej
/ Helen
tänker på er varje dag
Tänker lite extra på er i dag ![]()