Det är både med glädje och smärta jag ikväll sitter och läser att Tille valt att fara vidare. Jag är så glad för Tilles skull. Nu är hans lidande över. Nu har han det så roligt där uppe med alla sina vänner. Han kommer bli saknad den lilla busiga kämpen. Han kommer alltid finnas kvar i mina tankar. Varje dag jag vaknar upp och ser mitt egna lilla charmtroll. Han har också stora, intensiva blå ögon, och när jag tittar på honom ser jag Tilleman.
Till er Terese, Niklas, Liam, Dea. Ni är helt underbara och jag skickar mina vermaste kondelianser till er. Svårt att finna ord egentligen i denna stund.Hade jag befunnit mig i närheten hade jag kommit och gett er alla en stor kram. Ni kommer också alltid finnas i mina tankar. Jag är er evigt tacksam att jag fått ta del av ert liv under denna tide. Komeer alldeles säkert titta in här många gånger till. Det känns på något sätt som ni blivit nära vänner till mig trots att vi inte pratar med varann.
Mina varmaste tankar finns hos er i alla fall.
Ni har berört många.
Tille! Hälsa alla jag känner där uppe och kom gärna och hälsa på om du känner för det.
LottaB i Skåne