Inlägg från: lottab |Visa alla inlägg
  • lottab

Tilles tråd

Hej!
    Ville bara önska er en underbar kväll och en lugn natt.
    Änglarna vakar över dig Tille-man. Du finns i mina tankar hela tiden.
    Sov gott Tille så hörs vi imorgon.
    En stor kram även till dina föräldrar som är så otroligt starka.
    Mänga varma kramar Lotta

• lottab

Hej Tille-man! Idag har du badat och varit ute i solen. Härligt. Tänk dig i himle. Där kan du bada hur mycket du vill utan att det gör ont. Du kan leka med de andra barnen i solen varje dag. I himlen lyser alltid solen förstår du. Alla är lyckliga och snälla. En perfekt plats för dig, du lilla solstråle. Du kommer få det superbra där uppe. Vi här nere ska ta hand om din familj och se till så de mår bra. Men du vet, du kan ju alltid besöka dem i deras drömmar.
    Sov gott inatt Tille-man. Lågan brinner för dig och hjälper dig att hitta vägen hem när du bestämt dig.
    Jag tittar till dig imorgon igen.
    Sov gott min vän.
    LottaB

• lottab

God morgon hala familjen, särskilt lilla Tille! Ännu en dag är här och du har valt att förgylla våra liv även idag. Kanske väntar du på storasyster Dea som kommer imorgon. Förstår om du vill ta farväl av alla innan du flyger iväg hem. Hoppas din dag blir till belåtenhet i alla fall. Tittar in under dagen.
    Måbfa varma kramar Lotta

• lottab

Då var kvällen här igen Tille. Jag får gratulera till den nya tanden. Min lilla gosse håller på att få sin första. Du är en kämpe som fortfarande är kvar. Men när tiden kommer så kommer den. Bara du och änglarna vet. Hoppas din natt blir lugn. Så får vi se vad du bestämmer dig för imorgon. Om du väljer att resa vidare eller du väljer att förgylla ännu en dag för oss. Vad du än väljer så är det tappert beslut.
    Till FAmiljen: Tråkigt att Dea inte kom till helgen. Hoppas åtminstone att Tille hinner ta farväl till henne.

Ni får sonva gott alla så tittar jag till er imorgon igen.

Många varma kramar LottaB

• lottab

God morgon! Då var en ny dag här och du finns hos oss än :)) Det gör mig både glad och ledsen. Glad för att jag får ta del av ditt och din familjs liv ännu en stund men ledsen för ännu en dag av oro för att du inte ska ha det bra. Men det har du. Kan inte ha något annat med en så underbar familj.
    Hoppas i alla fall dagen blir till belåtenhet och att du får en skön skärtorsdag med familjen. Du får ta en titt ut genom fönstret senare. Tror det är idag alla påskkärringar far t Blåkulla. Ha en fin dag idag Tille-mannen. Tittar till dig med jämna mellanrum.
    LottaB

• lottab

God Kväll Tille-man! Tittar in till dig ikväll för att se hur du mår. Din dag har varit skaplig. Skönt. Du är en liten kämpe du Tille lille. Hoppas din natt blir till belåtenhet. Tittar till dig imorgon igen. Men det får bli efter mitt jobb. Ska jobba vet du. Hela påsken! tråkigt. Hade hellre varit hemma å gosat m min lilla kille. Men men.
    Sov nu gott min vän så ses vi kanske imorgon.
    Många varma kramar Lotta

• lottab

Då var det åter kväll och jag sitter här igen. Jag är supertrött idag. Hoppas din dag varit till belåtelse Tille-man. Så får du sova gott och dansa runt bland änglarna. De längtar efter dig nu. De frågar efter dig hela tiden. Men jag förklarar att Tille är inte riktigt klar här än men han kommer snart. God natt på dig älskade Tille-vän. Sov gott och söta drömmar så tittar jag till dig imorgon.
    LottaB i Skåne

• lottab

Tille, min Tilleman! Vilken kämpe du är. Blir både lycklig och ledsen när jag går in för at läsa din mammas dagbok. Lycklig för att du fortfarande vill vara en del av allas våra liv, men ledsen för att du inte valt att flyga vidare, hem, hem till dina vänner i himlen. Men du vet när din tid kommer och den her inte kommit än. Väntar du på storasyster? Så att ni kan krama varann en sista gång? Är det därför du så envist håller dig kvar? Är du rädd för det där uppe? Det behöver du inte vara. Himlen är underbar och alla är sååå snälla. Det har min morfar berättat.
    Där är bara en massa snälla änglar och en ängel är du ju redan. Du kommer bli den finaste av dem alla.
    Jag hoppas natten blir till belåtenhet. Jag tittar in imorgon för att se hur du har det. Sov gott du lilla änglabarn.
    LottaB i Skåne

• lottab

Det är både med glädje och smärta jag ikväll sitter och läser att Tille valt att fara vidare. Jag är så glad för Tilles skull. Nu är hans lidande över. Nu har han det så roligt där uppe med alla sina vänner. Han kommer bli saknad den lilla busiga kämpen. Han kommer alltid finnas kvar i mina tankar. Varje dag jag vaknar upp och ser mitt egna lilla charmtroll. Han har också stora, intensiva blå ögon, och när jag tittar på honom ser jag Tilleman.
    Till er Terese, Niklas, Liam, Dea. Ni är helt underbara och jag skickar mina vermaste kondelianser till er. Svårt att finna ord egentligen i denna stund.Hade jag befunnit mig i närheten hade jag kommit och gett er alla en stor kram. Ni kommer också alltid finnas i mina tankar. Jag är er evigt tacksam att jag fått ta del av ert liv under denna tide. Komeer alldeles säkert titta in här många gånger till. Det känns på något sätt som ni blivit nära vänner till mig trots att vi inte pratar med varann.
    Mina varmaste tankar finns hos er i alla fall.
    Ni har berört många.

Tille! Hälsa alla jag känner där uppe och kom gärna och hälsa på om du känner för det.
    LottaB i Skåne

Svar på tråden Tilles tråd