Tilles tråd
Hej Tille
Hoppas att du får en så bra dag som möjligt. Tänker på dig alla dygnets vakna timmar.
Trots att jag aldrig kommer att få träffa dig så kommer du att få en plats i mitt hjärta för resten av mitt liv. Jag komer aldrig att glömma bort dig.
Jag längtar efter att få träffa dig i molnens land när min tid är kommen. Och då så ska jag presentera dig för min dotter Tilde som är jämnårsgammal med dig. När hon blir äldre så kommer hon att undra vad det är för pojke som jag har pratat om så mycket, men som hon aldrig har träffat. Då ska jag presentera dig för henne, den lilla Stålpojken med järnvilja och med dom enormt vackra havsblå ögonen.
Jag har gjort en liten presentation om dig Tille som en hyllning på min presentation på Hockeyssnack.com ( www.hockeysnack.com/medlem/Makkan/presentation.php ) för att lite hockeynördar att få upp ögonen för Stålpojken från Sundsvall. Och så kanske få in ännu mer pengar till forskningen om denna hemska sjukdom.
Ni säger att ni ska försöka få ett barn till sen, tänk vad stolt Tille kan titta ner från himmelen och säga till dom andra barnen, titta där är mitt lillasyskon som mina älskade föräldrar tar hand om med kärlek, ömhet och omsorg precis som dom gjorde med mig under min korta tid på jordelivet.
Ha det så bra ni kan familjen Vesterlund.
Må solen lysa över er om dagen och månen om natten.
Många varma mjuka kramar till Tille och sov gott, + Bamsekramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea - från Makkan & Tilde (14 månader) sambo (tyvärr så orkar inte min sambo följa Tille som jag, men jag informerar henne kontinuerligt) och hennes 4 barn.