Inlägg från: Jesper73 |Visa alla inlägg
  • Jesper73

Tilles tråd

God morgon, familjen jag tittar in om en stund igen.

Vår gardin den böljar svagt där solen strömmar
    långt bakom ditt öga svinner nattens drömmar
    du drömmer om något fint
    jag ser du småler

Om du var vaken skulle jag ge dig
    allt det där
    jag aldrig ger dig
    men du, jag ger dig min morgon
    jag ger dig min dag/ F. Åkerström

/Jesper

• Jesper73

God morgon Tille och familjen. Jag hoppas att natten har varit så lugn den kan vara. Givetvis undrar jag om Tille kommer så upp de stora blå för att få se sina föräldrar igen och för att överraska oss andra som följer honom via nätet. Det jag har lärt mig av Tille är att det är han som bestämmer när kampen är över och att det är dags att gå vidare - Du gör det när det passar dig Tille!

Idag kommer jag inte ha samma möjlighet till att hårdbevaka vad som händer med Tille då jag är på ett träningsläger. Jag kommer att be min fru titta till er så jag kan hålla mig uppdaterad. Men ni skall veta Tille kommer finnas i mina tankar hela dagen.

Snusningar
    /Jesper

• Jesper73

Lille Tille! Vilken kämparanda och livsvilja du har! Det är helt ofattbart att någon så liten och skör kan vara så fantastiskt stark! Önskar allt det bästa till dig och din familj. Tänker på dig och hoppas att du snart kan finna din välförtjänta ro och frid.

• Jesper73

God natt Tille, med familj. Jag har under dagen följt din kamp via SMS från min fru, då jag har varit bortrest under dagen. Jag skall själv gå och lägga mig nu? och Tille du vet att det är ok att lämna oss när det passar dig. Jag tittar in imorgon för att se vad du har valt Tille.

Snusningar
    /Jesper

• Jesper73

God morgon. Undrar hur natten har varit och om Tille har åkte vidare. Vill åter igen tacka för att vi få ta del av det som ni går igenom. Ni är en helt underbar familj som jag har lärt mig mycket av.

Kramar
    /Jesper

• Jesper73

God morgon Tille.
    Vet inte mer vad jag skall skriva...
    Eftersom du har valt att få ännu en morgon med din familj så önskar jag er alla en glad påsk. Carpe diem

/Jesper

• Jesper73

God natt Tille med familj. Jag hoppas att du har förberett din resa klart snart så du kan resa vidare. Men som jag har sagt tidigare: det är bara du Tille som kan avgöra är du är redo, vi andra har varit förberedda länge nu. Jag tittar till Er imorgon bitti. Sov gott ?

/Jesper

• Jesper73

Beklagar sorgen. Nu är Tille fri och kan göra det han vill. Tack för att vi fick ta del av Tilles liv, hoppas att ni känner tröst i engagemanget från oss på nätet. Tille har uträttat mycket på sin korta stund på jorden. Idag vet många fler vad EB och många fler vet att man kan leva på endast kärlek mycket länge.

Ta hand om er.

Kram Jesper

• Jesper73

Sov gott Tilles familj, ta vara på varandra. Tittar förbi imorgon som vanligt. Vila i frid Tille

/Jesper

• Jesper73

Hoppas att dagen har gått bra. Tilles kamp är nu över och det verkar som vardagen fungerar, även om ni måste kämpa vidare. Ta väl hand om varandra. Mitt påsklov är nu slut och jag vill återigen tacka för att vi har fått ta del av det som ni har gått igenom. Själv hade jag 1 000 projekt inplanerade under lovet, men Tille gjorde att jag ändrade planerna. Jag tillbringade mycket mer tid med min dotter än vad som var planerat, det andra kunde vänta?

Kram Jesper

• Jesper73

God natt familjen. Imorgon börjar vardagen för mig, så jag kollar in och läser hur dagen har varit i morgon eftermiddag.

Tänker mycker på er och lille Tille

/Jesper

• Jesper73

God natt familjen. Ni finns i mina tankar flera gånger om dagen, även om jag inte har samma möjlighet att besöka forumet längre.

Massor av kramar till Er alla, och även till Dig Tille!

/Jesper

• Jesper73

Tittar förbi för att säga go natt. Tille kommer med all säkerhet finnas i mina tankar flera gånger under morgondagen, särskilt vid tiden för ceremonin och när jag skall byta tåg till buss i Sundsvall imorgon kl 16.05 för att resa vidare till Umeå. Jag hoppas ni får en fin morgondag.

/Jesper

• Jesper73

Som jag har läst så förstår jag att helgen har varit bra för er. Jag sände några extra tankar till er när jag passerade Sundsvall i fredags och i söndags. På något konstigt sätt så gav Tilles kämpaglöd mig energi i finalen om SM-guldet. Jag tänkte för mig själv innan det var dags för finalen: Om Tille orkade kämpa så länge som han gjorde, så skulle väll jag orka med en match till?

Tack för att du visade mig vad kämpavilja är.

Snusa gott Tille-ängeln.

/Jesper

• Jesper73

Hej,
    Jag vill önska er en trevlig resa. Tänker fortfarande mycket på er och Tille-mannen...

/Jesper

Svar på tråden Tilles tråd