Tilles tråd
Natti Natti lille söte Tille tuss...
Du finns i våra tankar och hjärtan...
små små pussar och kramar ifrån christina, jonas, jasmine och jakob
Du finns i våra tankar och hjärtan...
små små pussar och kramar ifrån christina, jonas, jasmine och jakob
Hej lille söte Tille tuss...Låter som att du och familjen haft en mysig dag idag:)
Förundras så över att du är så liten, så liten...kan inget få i dig...men hjärtat ditt bär dig vidare dag efter dag...Tittar in till dig lite senare lille hjärtat...Puss på dig så länge...
Natti Natti Lille söte Tille tuss...Må natten bli lugn och rofylld lille hjärtat...
Tittar in till dig imorgon bitti igen...pussar och bamsekramar på dig lilleman
Lille söte Tille tuss...Vi kommer bära med dig i våra tankar och hjärtan för evigt...
Det gör gör så smärtsamt ont, samtidigt känns det som en lättnad att du fått ro i din lilla själ...Lilla hjärtegullet...sådan fin liten ängel :)
Så hjärtslitande...Saknar dig redan lilleman... puss puss på dig lilla Tilleman
Till mamma Therese, pappa Nicklas, storebror Liam och syster Dea vill vi skicka stora
bamsekramar...Ni finns i våra tankar...Vilken liten kille va :) och vilken familj :) !!!
Bamsekramar i massor ifrån oss till er...jonas,christina,jasmine och jakob
Lille söte Tille tuss...Du kommer för evigt att finnas i mitt hjärta och mina tankar...
Så hjärtslitande...samtidigt så lungnande att du fått ro i din lilla själ...lilla hjärtegrynet...
Sådan söt liten ängel :) saknar dig redan lilleman...
Ljuset brinner för dig här hos oss...puss på dig lilla hjärtat...
Kramisar ifrån christina med jonas,jasmine och jakob
Det brinner ett ljus även här...i lilla Tillemans lykta...
Jag frågade min lilla tjej idag om hon visste varför ljuset brann. Hon sa då att; det är lille Tillemans ljus. Sen la hon huvudet på sned och sa ;han är så sööt mamis...
Sen sprang hon bort till sin gunga, satte sig och sa; var är han ,lilla sjuka bebisen? Och utan att vänta på svar;hej då lilla gubben, är du på stjärnan nu? Sen började hon sjunga; blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är...forts på sången blev allt annat än orginalet, men så fin, så fin... Lille söte Tille tuss, du finns i våra hjärtan och tankar... Du söta, gosiga lille hjärtegryn... Tack än en gång Therese för att vi fått ta del av ditt/ert och Lille Tilles liv...Känns tryggt att veta att ni har såda fin familj och vänskapskrets att dela sorg,smärta,glädje och tankar med... :) Bamsekramar och tankar i massor ifrån christina med familjen jonas,jasmine och jakob
Även jag har varit inne på www.niomanader.se och tänt en stjärna för lille söte Tille tuss...
kram christina
Natti Natti Lille Söte Tille Tuss...
Ljuset vi tänt brinner här fortfarande för dig, så även imorgon och i evighet.Du älskade lilla hjärtgryn... puss puss lilla vännen...Sköt om er alla fina människor därute :) Bamsekramar christina
Vilket superbra namn på boken!!! :) Blirman glad eller, när man läser att bokförlaget skänker intäkterna från boken!!! TJOHOOO!!!JAAAAAA!!!det blir man...
Höj bokpriset till...ja varför inte 100-150kr? Tänker minsann köpa flera stycken oavsett priset, och ge bort till mina nära och kära...Tittade in för att önska en god natt...Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta...Ses imorgon...Bamsekramar christina
Lille söte Tille tuss...
Du finns i mina tankar och mitt hjärta...
Natti Natti lille vän...
Puss puss på dig så länge...
Hej Therese, vi bidrar gärna med några ballonger...
Tyckte att det var en jättefin ide:) Så många fina och iderika människor det finns, det värms i hjärtat:) Passar på att önska en god natt till dig/er...hoppas att du/ni får sova gott...
Tittar in imorgon igen...Som alltid finns du/ni i mina/våra tankar...
Bamsekramar christina och jonas
Hej Therese:) Dagen imorgon kommer att bli så fin, så fin...Kommer att vara med er i mina tankar...Så himla skönt att du,Nicklas och barnen har varandra och sådan underbar familj och vänkrets runt omkring er:) Idag for vi iväg för att beställa en liten blomma till Tillelille, när jag kom på att jag visste ju inte vart den skulle lämnas. Nåja, jonas ringde då upp svenska kyrkan (som sa att det finns 4kyrkor i sundsvall), som i sin tur skickade oss vidare till fonus, som i sin tur sa att begravningen var privat(visste vi ju redan)och att vi inte fick skicka någon blomma...Vaaa!!??Blev så himla ledsen, tårarna sprutade...Har ju fått din tillåtelse, ville bara få reda på vart den skulle...Så blomman kommer sen, och imorgon för att hedra min/vår/er söte Tillelille så kommer det härifrån vår trädgård att sväva upp några ballonger, tyckte så mycket om den iden och tanken:) Tusen och åter tusen bamsekramar på dig och familjen...Ni finns imitt hjärta och i mina tankar...Natti Natti /christina med familj
Du finns för evigt i mina tankar och i mitt hjärta Tillelille...
Natti Natti du söta lilla änglatuss...
Puss på dig så länge...
Ni vet vad dom säger om bebisar/små barn som sover med händerna som lille Tilleman gör...Att dom har det bra/att dom trivs i sin omgivning:) Vem hade inte gjort det med den fina fantastiska och otroligt älskvärda familjen!!!:)
Hej...Har haft dig/er och Tillelille i mina tankar hela dagen...
Han hade ordnat det bra med vädret er lillkille :) Det gråa och molniga var nersänt här till skåne:) Kan tro att Liam gillade det här med helium:) Skönt med lite skratt mellan tårar och smärtan och saknadaden av er Tillelille:) Du vet kanske inte om det, men du ger så mycket till mig och många andra genom att bara vara du...
Älsksr att läsa i din dagbok, den får mig ibland sorgsen, glad, ledsen, full i skratt...Den fyller en med värme, känslor av alla dess slag och den är så äkta och jordnära...Tack Therese!!!
Må ni få en mysig och lugn dag imorgon:)
Natti Natti på dig/er...
Bamsekramar i massor ifrån christina
Vilken fin bild på dig,Nicklas och Liam...samtidigt så hjärtslitande...Bamsekramar på dig/er så länge...
Hej igen...Åhh vad jag älskar bilden med ballongerna!!:) Man fylls med sådan frihetskänsla,glädje och värme :)
Och vad fin du blev i håret:) Och inte konstigt att Tille fick äran att bära de där stora djupblå ögonen, dem har han ju ifrån faren och moren sin:)
Hej...Ville bara titta in och säga godnatt:)
Vilken dag ni haft:) Ni har ju hunnit med hur mycket som helst!:)
Inte konstigt att tårarna rinner när du som du skrev satte in bilder på Tillelille...Man förstår precis vad du känner och menar...Hoppas att ni får en fin dag med era vänner imorgon:)
Ni finns i mina/våra tankar...Sköt om dig/er så länge och ha det så bra...Bamsekramar ifrån christina,jonas,jasmine och jakob
Hej, hej :)
Ville bara titta in och säga godnatt...
Hur hinner du med allt människa!!!:)
Hoppas att pokerturneringen kommer att gå bra, håller tummarna:)
Sov så gott och dröm så sött...Sköt om dig/er så länge...
Bamsekramar ifrån christina
Du finns i mitt hjärta och i mina tankar...
För evigt...