• zucca

Tilles tråd

God natt Tille sov så sött... Hoppas du många fina drömmar får när du sussar trött
    Ta hand om Er! och ni kommer i natt och som alla andra nätter att finnas i mina böner...
    Sänder en stor och varm kram till Er /Zucca

• zucca

Min systers bästa vän födde en son för ett antal År sedan. Han var jätte fin i huden men efter några dagar började dom att se blåsor i rumpan och det utveklades mer och mer... Denna lilla pojke dog bara några veckor gammal i samma sjukdom... Jag kan inte säga att jag vet vad du går igenom men jag vill försöka förstå och vara en medmänniska... Min systerskompis fick veta att både hon och hennes kille bar på sjukdomen (genen) och att om dom skulle bli gravid igen var det 50% chans att det barnet skulle få sjukdomen eller vara friskt. Efter lång tid av sorg så bestämde dom sig att försöka igen. Dom blev gravid och fick en pojke. Under graviditetn gjorde dom ett test som visade att barnet var friskt... Deras lille son valde livet igen...Oavset vad som händer så kommer Tille alltid att vara med er och vem vet kanske kanske väljer han livet igen. /Zucca

• zucca

God morgon Tille och familjen... Skönt att natten varit lugn för dig... Hoppas att du drömmde sött. Ha en bra dag. Kram Zucca

• zucca

Ville bara titta in och säga god natt och dröm sött... Tille Du är en helt undebar kille med en stykra som är enorm...
    Ta hand om er... Kram Zucca

• zucca

Den finaste rosen i våran bukett
    den finaste rosen av alla
    Någon bröt av den
    som var numro ett
    någon fick bladen att falla
    Men kraften från rosen får
    inte dö ut fastän livet inom
    den så plötligt tog slut
    Nej, låt dofterna spridas
    av allt som han gett
    den finaste rosen i vårna bukett...

Skriven av Irma /

Tille jag tänker på dig hela tiden... Önskar så att det fanns något att göra... Du är en ängel som verkligen har ett stort uppdrag... Vilken otrolig kille du är.../Zucca

• zucca

Så ännu en dag är här...
    Gjorde en cermoni för dig och din familj i går Tille...
    Ville prata med de stora andarna så att du får vägledning på vägen...
    När jag vände mig åt Östrer så fick jag en bekräftelse som hette duga...
    En stor stor ängel uppenbarade sig...
    Öster står för den nya gryningen och ny kraft mm
    Therese och Niklas jag vet att ni är bevakade över och att om ni släpper taget ett tag så finns där en ängel så stor så stor som håller Er uppe...
    Brukar inte berätta öppet om cermonierna men jag kännde att ni behövde veta detta...
    Vet ockå att Tille har det bra...
    Ta hand om Er och glöm inte att finnas för varandra. Kram Zucca

• zucca

GOD MORGON!

Hoppas att natten varit bra för er. Att ni har fått sova skönt.
    Visst är det otroligt med djur. Att dom känner på sig så starkt att något inte stämmer eller att något fattas. Dom som kan djurbeeteende säger att djur har ingen empati förmåga. Men det tror jag inte ett dugg på. Har alltid fått bästa trösten utav mina djur.
    Hoppas att ni får en så bra dag som det går. Ni finns i mina tankar...Ta hand om varandra /Zucca

• zucca

Ännu en dag och äntligen har solen visat sig...
    Ville bara säga att jag tänker på er och att jag hoppas att ni
    under omständigheterna ändå har det ganska bra.../Zucca

• zucca

Tittar in och säger hej...

Tankar på Tille finns hos mig varje dag... Och jag hoppas att minnes stunden gick bra...Och att ni mår bra...

Kram Zucca

• zucca

Tankar på Tille finns hos mig varje dag... Och jag hoppas att minnes stunden gick bra...Och att ni mår bra...

Kram Zucca

• zucca

Tittar in och önskar Er en god natt... och att ni får sova gott.

Tille du finns i mina tankar och jag hoppas att du har det bra.
    Kram Zucca

• zucca

Godnatt och sov så gott Tille vännen...
    Hoppas att du har det bra där uppe bland dina vänner... Antar att du leker varje dag...Driker saft och

• zucca

Godnatt och sov så gott Tille vännen...
    Hoppas att du har det bra där uppe bland dina vänner... Antar att du leker varje dag...Driker saft och äter nybakade bullar... Även fast man är liten så antar jag att det är helt ok att äta det där... :)Kram Zucca

• zucca

Hoppas att allt är bra med Er... Låter som om du håller på att få andas ut nu... Finns inget bättre än träning när man har saker att tänka igenom...(tycker jag i allafall).

Tille jag tänker på dig var eviga dag... Din styrka och ditt mod finns med mig i min tankar... Du har präntat in ditt namn i mitt hjärta och du ska veta att det du har lyckats med under din korta vandring är det inte många som lyckas med under en lång livs vandring... Så klappa dig själv stolt på Bröstet och vet att du har rört många människors hjärtan med Kärlek...Kram Zucca

Svar på tråden Tilles tråd