Tilles tråd
Åh vad fin dikt du skrivit, Beckah82!
Kram till er alla igen!
Åh vad fin dikt du skrivit, Beckah82!
Kram till er alla igen!
Sov så gott lille Tille!
Du och din familj finns ständigt i mina tankar!
Är full av beundran av er styrka, kärlek och även av alla fina och varma ord som skrivs här på FL.
Bamsekramar från Jenny m familj
Önskar er en lugn och fin natt! Sov sött, lille Tille!
Mitt hjärta gråter och brister nästan när jag tänker på er. Finner inga ord tillräckliga och önskar det fanns nåt jag kunde göra....allt känns så orättvist.
Ta vara på varandra!
Kram Jenny med familj
Sänder en stort fång kramar och fjärilspussar till dig lille Tille och din härliga familj!
Ni finns i mitt hjärta och i mina tankar hela tiden!
Godmorgon härliga familjen,
önskar er en fin och mysig dag! Hoppas ni får lite lugn och ro med er lille Tille och varandra trots allt runtomkring. Njut av varandra!
Massor av bamsekramar,
Jenny
Ville bara säga...
Godnatt och sov så gott lille Tille och familjen Kärlek!
Varma bamsekramar från Jenny, Johan & Alice
Hoppas ni får en fin långfredag tillsammans och att lille Tille inte har alltför ont! Idag lyser solen här i Göteborg, ser ut att bli en fin dag. Sänder ett stort fång kramar och solstrålar till er alla! Ni finns i våra tankar hela tiden!
Kram Jenny, Johan & Alice
Skönt att höra att ni haft en fin påskafton med lite sol, god mat och de nära och kära alldeles intill! Blir alldeles varm i hjärtat för er skull. Hoppas att även natten blir lugn och mysig! Sov så gott lille Tille och dröm sött!
Varma bamsekramar i massor från oss! Ni finns i våra tankar!
//Jenny, Johan & Alice
'Igår kväll var det alldeles stjärnklart här hos oss och när jag tittade upp mot himlen så såg jag en stjärna som lyste sååå starkt och blinkade till...det måste vara den stjärnan du valde lilla vän.'
Vila i frid lille Tille! Nu är du äntligen hos änglarna och har det bra!
Känner en enorm sorg, tårarna rinner, men samtidigt lättnad för dig och din kärleksfulla familjs skull.
Tack Therese och Nicklas för att ni delat med er av ert liv. Är full av beundran över den styrka och kärlek ni visat. Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!
Varma bamsekramar
Jenny m familj
Tittar in och sänder ett stort fång godnatt-kramar! Blir så varm i hjärtat när jag läser din dagbok, Therese. Tänker på er...och lille Tille förstås!
Ville bara titta in och säga godnatt! Hoppas innerligt att morgondagen blir den finaste av dagar för er...att det blir så fint och ljust som ni önskar! Verkligen härligt det där med ballongerna!
Ni finns i våra tankar!
Varma bamsekramar från Jenny med familj
Otroligt fint inslag och vacker sång! Värmer så i hjärtat att se er styrka och ert lugn samtidigt som det gråter av förtvivlan över att Tille ej fick stanna hos er...
Varma bamsekramar från Jenny
Ville bara säga att...
...vi tänker på er!
Blir glad för er skull när jag läser din dagbok, Therese! Så mycket ljus och glädje...
Kram J
Halloj!
Hoppas ni får en underbar semester i Thailand! Ta hand om och krama varandra massor!
Soliga kramar från Jenny i Göteborg.
Välkomna hem!
Skönt att höra att ni haft en härlig semester!
Vill att ni ska veta att vi tänker på er och lille Tille väldigt ofta, även om jag inte alltid skriver här i tråden.
Varma bamsekramar
Jenny