• Madd3

Tilles tråd

Hej therese! har sett en underbar sida med underbara bilder, antar att ni redan sett bilderna men om inte så finns det alla som skriver som kan titta=)
    Tänker jättemycket på er och på tille, ändå skönt att han slipper lida och jag vill önska er all lycka i framtiden, tros omständigheterna

web.comhem.se/~u09500791/Tillebilderna.html

• Madd3

ja katter förstår verkligen mer än vad man tror
    Min pappa dog för två år sen å våran katt gjorde precis samma sak, han visste att det var något som saknades

Godnatt, hoppas dagen blir bra för er imorgon

• Madd3

hej hej, har en fråga... kommer det komma en dokumentär om tille på tv? eller har jag förstått fel?...

Kommer tänka på er extra imorgon...

• Madd3

Hej Therese!
    Gud va kul att ni ska åka till Thailand, låter jättetrevligt. Roligt att få komma bort också..

Har en fråga, gällande han Mike som det oxå stått i tidningen om, har han också Herlitz för det står att han lever mot alla odds, och han är ju över 2 år menar jag?
    Om du har lust och tid kan du förklara varför han levt så länge i så fall...

Stora kramar till dej, nicklas, liam och dea...

• Madd3

glömde tillägga att det står i tidningen att han har den svåraste formen också, det var därför jag frågade om han hade herlitz

• Madd3

Hej Therese...jättetacksam för svaret, förstog allting:)
    Jag hade funderat på det länge hur det kom sig att Mike levde, och inte eran Tilleman, han med dom så otroligt vackra blå ögonen...

godnatt på er allihopa

Svar på tråden Tilles tråd