Inlägg från: mormor og de 8 ungene |Visa alla inlägg
  • mormor og de 8 ungene

Tilles tråd

Hei igjen!!

Fint at dere har hatt en fin dag.Husker hvor rastløse vi var de første ukene etter at vi mistet Maritha!!! Det var om å gjøre å få fylt dagene så vi ikke fikk tenke på alt det triste!!! Det er sikkert på en helt annen måte når man har fått tid til å forberede seg,men allikevell er sorgen like stor.Var på graven fredag som var fødselsdagen hennes og der tente jeg et lys for henne og et for Tille. Ha det godt!! Eva,Norge

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen!!
    Ville bare si at jeg har vært inne og sett på bildene av dere igjen !!!Virkelig fine!!Leste en dag at du skrev at dere hadde sikkert 1000 bilder av lillegutten,film og bok etc.Det var det som var det verste når Maritha gikk bort at vi ikke hadde flere bilder.Har laget et minnealbum med ca 100 bilder og andre minner fra dåp og begravelsen etc,men albumet blir aldri helt fullt.har skrevet noen ord til henne ved fødselsdager,dødsdagen og lignende.barna som kom etter ble fotografert hver eneste gang jeg så de og etter jeg begynte å fotografere digitalt har det tatt helt av Har også video av dåpen til Maritha ,men jeg har ikke klart å se på den ennå og det har snart gått 16 år!!!!

Jeg syntes dere er utrolige som har klart å dele alt dere har vært igjennom med så mange!
    Jeg har forhåndsbestilt boken og jeg ser frem til å få lese og se bilder av lilleprinsen.
    Ønsker dere alt godt,EVA fra NORGE

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen

Har akkurat sett det nydelige innslaget om Tille.Det var rørende!!

Klem fra EVA,Norge

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen

Vil bare få ønske dere en riktig god helg

Hilsen EVA

• mormor og de 8 ungene

Hei!

Vil bare ønske dere en god dag

Eva,Norge

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen!!!

Ønsker dagen ikke blir alt for vanskelig for dere !!

Eva

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen!
    Hva noen kan få seg til å fungere på!!!Om dere savner Lillemann!!
    Har ikke hørt på make!!!Det er jo kansje fordi dere savner han så mye at dere er så aktive som dere er nå,hvem vet!!!Husker i hvertfall at det var slik med Monica og Christian(og oss andre)da vi så plutselig mistet Maritha,det var om å gjøre å ha noe på gang for å ikke bli sittende og tenke for mye

Så heldig dere er som kan ha katter!!Vi har alltid hatt det og ,men da vi hadde hatt vår siste nydelige Bella i knapt et år fikk et av mine barnebarn,Karina en akkutt allergisk reaksjon så hun holdt på å miste livet!!!Hun lå med surstoff i 8 dager og det eneste hun tenkte på var at vi ikke måtte "selge Bella",men det var ingen vei utenom så vi fikk den omplassert Barna er jo så mye viktigere enn katten,men jammen savner jeg den.Det var da en utrolig søt kattunge dere har fått dere Det finnes ikke noen dyr som er søtere.Nå må vi ta til takke med en "dum" liten undulat som tror den er en av oss!!Den skal inn på sengen om morgenen og jammen skal den ikke være med i dusjen også!!

Ha det godt,Eva

• mormor og de 8 ungene

Hei,hei!
    Godt å lese at du har det bedre i dag
    Det ble jo mange negative ting på en gang i går da!
    Håper dere lykkes med å få en baby med tid og stunder.
    Det er jo viktig å ta seg tid med å fordøye alt som har hendt
    det siste halvåret.
    Virkelig trist med lille Berat selv om det var ventet.Så har ikke han heller smerter mer.

Flott å se Nichlas på fotballbanen!!!

Klem fra EVA

• mormor og de 8 ungene

Hei igjen!!
    Vil bare ønske dere en fin helg!Her hos oss har det vært et forferdelig regnvær i hele dag.Vi får håpe på sol i moegen!
    klem fra EVA

• mormor og de 8 ungene

Hei!
    Titter bare innom for å ønske dere en fin helg og en koselig tur

Svar på tråden Tilles tråd