Inlägg från: Sassa82 |Visa alla inlägg
  • Sassa82

Tilles tråd

Vill säga god natt till Tille med Familj! hoppas ni får en lugn natt.

Kramar Sandra

• Sassa82

God natt Tille med familj hoppas ni får en lugn och rofylld natt... tänker på er... Massor med Kramar

• Sassa82

God natt söta lille Tille hoppas du får en lugn och rofylld natt... hälsa dina underbara föräldrar och syskon detsamma..

Kramar

• Sassa82

God morgon Tille med familj, sänder massor med styrkekramar inför badet.

• Sassa82

Då va det gas att säga godnatt till söta Tille och resten av den underbara famlijen, hoppas ni får en lugn natt.

kramar

• Sassa82

God morgon Tille med familj, hoppas natten vart lugn. Sen vill jag passa på att önsk aglad påsk hoppas ni får en lugn påsk.
    Kramar

• Sassa82

Åå lyssnar på mix megapol och om jag förstog det rätt så skänkte Anton Körberg 25000 till Tille lillefonden dom sa det nyss på radion vad glad man blir

• Sassa82

Ja det är Äntligen morgon och dom spelar poker och vinner Anton så skänker han 25000 till välgörande ändamål

• Sassa82

Han är så otroligt söt Tille man blir helt rörd.

• Sassa82

vet igentligen inte vad man ska skriva allt känns så fjuttigt.... tårarna bara rinner.

Jag beundrar er hela familjen... Å du sötta starka Tille som kämpade mer än länge måste va skönt att slippa allt det onda och leka med dom andra änglarna och vaka över din underbara familj.

Många kramar Sandra och Melina

Svar på tråden Tilles tråd