• sula

Tilles tråd

Lille Tille!

Du lilla ängel med de stora blå . Tack för att vi fick lära att känna dig och din familj.
    Du har verkligen fått oss att stanna upp och inse hur lyckligt lottade vi är.Vi glömmer dig aldrig. Vila i frid.

Tusen kramar till familjen.

• sula

Hej Familjen!

Våra tankar finns hos er idag.Hoppas att ni får en dag med jätte mycket sol och värme. Tilles blå ögon kommer alltid tindra här hos oss.

Många kramar ifrån skåne.

• sula

Hej familjen!
    Jag kände små,små nätta droppar av regn på min kind idag.Tänkte att det var bra att ni fick ha solen och det fina vädret hos er idag för det är ni verkligen värda.
    Tusen kramar till er
    Från Susann m.familj

• sula

Hej familjen.
    Kan inte låta bli att läsa om er, tycker ni är så starka.Ni har upplevt alla föräldrars värsta mardröm. Er lilla prins har verkligen berört oss så och gett EB ett ansikte.
    Skickar tusen styrke kramar till er alla. Ha en skön valborg.
    Varma hälsningar ifrån Susann m Familj

• sula

Hej Familjen!
    Hoppas att allt blir bra i Thailand för det är ni verkligen värda.Så könt att läsa att ni börjar komma tillbaka till vardagen och får livet att rulla på igen.
    Vänliga hälsningar Susann
    PS 20 grader varmt i skåne idag.

• sula

Hej
    Fortsätt att njuta i det vackra Thailand.
    Jätte fina bilder.
    Ha det så jätte bra. MVH Susann

• sula

Hej!
    Har fått boken om Tilles liv idag. Tack för att ni är så osjälviska och delar med er. En underbar bok som verkligen är full av kärlek, sådan kärlek man bara kan känna för ett barn. Det gör mig så ledsen att han inte finns kvar hos er.

Ha det så jätte bra och tusen kramar till er allihop.
    Susann med familj

• sula

Hej Familjen!

Såg dokumentären om Tille igår. Ni har aldeles rätt i det ni sa, men var hittar man krafter. Det jag mest beundrar när det gäller er är att ni klarar av att vara så osjälviska mitt i en kris. Tille hade tur att få er som föräldrar. Tille är en liten ängel med vackraste blå ögonen.
    Ha det så bra och tusen kramar till er alla!

MVH Susann med familj.

• sula

Hej Familjen!
    Fick pocket boken om Tille idag. Har så klart läst den i ett sträck. Den berör verkligen och jag blev faktiskt inte så ledsen som jag brukar när jag läser om eran Tille. Han var ju så sjuk den lille kämpen och han han var verkligen värd att få slippa att lida.Han har verkligen gjort storverk här på jorden den lilla tid han fanns hos er.
    Tusen kramar
    från susann m.familj

Svar på tråden Tilles tråd