Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

Tilles tråd

Nu äntligen hittade jag hit till den nya tråden, vad har hänt med den gamla?

Hoppas ni får en lugn och fin natt hemma hos Tille med familj!

• miniGrynet

Är det fler som har sett att Aftonbladet lägger ut Thereses anteckningar nästan varje dag?
    Han har sin lilla söta bild till höger ibland artiklarna, och där så är Thereses anteckningar med.

Dom har väl gått med på detta va?
    För det är kopierat härifrån från FL, i alla fall har jag läst hennes inlägg här och på Aftonbladet.

Hoppas ni haft en bra natt Tille med familj, och att ni har fint väder hos er idag! Lite sol är alltid mysigt!

• miniGrynet

Vill här passa på att tacka Therese för den fina fjärilsnålen som jag fick i min brevlåda idag, den var jättefin och jag ska sätta den så att den syns!

Hoppas ni får en skön och lugn natt!
    Kramar Åsa

• miniGrynet

Fick tyvärr veta det tråkiga beskedet via tv4 nyhetsmorgon som visade upp tidningarna...
    Vad jobbigt det blev, som så många skriver, det kändes som om man kände Tille och familjen för att man läst här inne så många veckor nu.

Jag är glad för Tilles skull att han slipper lida mera nu, och att han somnade in med sin familj nära honom. I lugn och ro...

Tänker på er som hade honom så nära er så kort tid, men jag vet att även ni känner en viss lättnad för hans skull.
    Tänker på er och ska tända ljus på min mammas grav idag, tänder ett för Tille där med!

Ta hand om er!
    Många många kramar från oss

• miniGrynet

Känns lite knasigt att ta upp det här i den här tråden, men det är en fråga till Therese, som jag förstår har massor att tänka på just nu. Skrev i sin gästbok för nån dag sen, men den fylls ju så fort så när man har varit o jobbat så har det raderats om du skrivit nåt svar.
    Men jag har fått en brosch, och tappat bort det papper som följer med, med kontonummer och vad den kostade.
    Vill göra rätt för mig så att det blir som det ska vara.

Om inte Therese är inne så kanske nån annan i tråden har kvar sitt brev som kom med den jättefina fjärilsbroschen.

Hoppas ni får en fin dag imorgon, ska tänka extra på er då!
    Sov så gott inatt!
    Många kramar Åsa

• miniGrynet

Får man fråga, vad är det som kommit på posten till familjen idag?
    Har inte hängt med riktigt... och det är så himla svårt att läsa ikapp på den här tråden eftersom det skrivs så himla mycket.

• miniGrynet

TROR att det var runt 24 maj?
    Men jag kan ha fel, kan mkt väl ha missat den senaste informationen...

• miniGrynet

Japp, där kom det! Bra att ni andra har koll!

• miniGrynet

Precis som alla andra gånger man blivit berörd av Tille, vilket är oräkneliga, så gråter man. Både floder och stilla lugna tårar.

Att nu ha fått se honom på film känns jättemysigt, han var så himla söt och vilka otroliga ögonfransar! Vilken kille! Förstår att ni är stolta över honom.

Tror inte ett öga var torrt av alla de som såg denna dokumentär ikväll, väldigt fin!
    Jag har spelat in den också, så jag kan se den igen, man blir så rörd.

Väldigt fin musik i dokumentären!

Tack för att vi fick kika in i er vardag ännu mer, ni är starka som orkar delge ert öde med oss andra, jag är så tacksam och jag tror att han har förändrat mångas syn på livet.

Många många styrkekramar till Tilles fina familj!

Svar på tråden Tilles tråd