Inlägg från: BlueBlue |Visa alla inlägg
  • BlueBlue

Tilles tråd

Ville bara berätta att jag tände ett ljus för Tille igår kväll kl 21. Jag tände även ett ljus var för er andra i familjen. Ni är helt fantastiska. Jag önskar Tille en fridfull natt.

Kram från Jessika

• BlueBlue

God natt Tille!

Jag kommer aldrig att glömma dig! Du är fantastisk!

• BlueBlue

*Kramar om Tille och önskar en god natt* Du finns i våra tankar varje dag. Varje morgon och kväll går jag in och kollar din mammas dagbok. Jag önskar så att det kunde ske ett mirakel! Jag tror inte på Gud men ber en bön ändå för säkerhets skull.

• BlueBlue

Önskar Prins Tille en lugn och smärtfri helg. Vi tänker på dig!

*Kramar om*

• BlueBlue

Tille, sov så gott i natt! Dröm vackra drömmar. Du finns i våra tankar, natt som dag!

• BlueBlue

Tille, du finns ständigt i våra tankar. Sov gott i natt Prins Tille!

• BlueBlue

God natt, sov så gott! Dröm vackra drömmar.

• BlueBlue

Sänder en liten puss till dig Tille, från min dotter Elin. Vi har precis varit ute på promenad. Solen syntes till emellanåt, är säker på att den skiner för din skull. Du är underbar!

• BlueBlue

God natt Prins Tille!

Kram från Jessika, Marcus och lilla Elin

• BlueBlue

Vi älskar dig Prins Tille, du finns ständigt i våra tankar .

• BlueBlue

Åh Prins Tille vad vi kommer sakna dig. Men vi tycker det är skönt att du nu är smärtfri och är i en annan värld där allt är vackert och roligt. Du kommer sakna dina nära och kära men i Nangiala går tiden fort så snart träffar du dem igen. Du kommer få en massa nya lekkamrater eftersom du är en så underbar liten kille. Vi sänder en stor varm kram till dig. Vi kommer aldrig glömma dig! Jessika

• BlueBlue

Jag vill önska hela familjen en bra dag. Tille kommer vaka över er. Glöm inte att för honom går tiden fort eftersom han är i nangiala. Han behöver inte vänta länge på er. Däremot kommer ni få vänta länge på att träffa honom. Men jag är övertygad om att han kommer att hälsa på er i skepnad av en fågel eller vacker fjäril. Kram från oss!

• BlueBlue

Sänder en kram till hela familjen. Tille, hoppas du har haft en bra dag tillsammans med dina änglakompisar! Kram på dig!

• BlueBlue

God natt Prins Tille! Du finns i våra hjärtan!

• BlueBlue

Dokumentären var väldigt fin! Tack för att vi fick en inblick i er familj! Ni verkar vara helt underbara människor. Önskar er all lycka i framtiden!

Till Prins Tille:
    Vi tänker ofta på dig. Jag vet att du har massor av vänner där du är just nu. Du har inte ont och du är lycklig. Jag förstår att du längtar efter din familj men för den som är i Nangiala går tiden snabbare så du behöver inte vänta så länge. Du hälsar väl ändå på dem ibland, kanske som en fjäril? Eller en vit duva.
    Sänder en kram till dig från oss. Vi älskar dig!

Kram

Svar på tråden Tilles tråd