Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

Tilles tråd

God morgon familjen..hoppas natten varit lugn??? Liam hoppas du fick en jätte trevlig födelsedag i går????

Något som min lilla tre åring sa i går....
    Dagar kommer och dagar går..men minnet att lilla tille är något som består...!!!!!
    Många lätta och varsamma kramar till dig tille och din otroligt starka familj

• nessie72

Therese: Starkare människor än dig och nicklas har jag nog aldrig mött...att dag ut och dag i orka dela med er av erat liv och tilles öde.Att kunna sitta och berätta som ni gör i dagboken..svara på frågorna vi ställer..är helt otroligt....Och så fint ni skriver....önskar ord kunde lindra det ni går igenom..önskar man kunde trolla så ni får behålla eran UNDERBARA lilla TILLE....men vet att det går inteGråter
    Tårarna rinner , varje dag är ni dom första man tänker på och dom sista man tänker på innan man somnar för natten...

Ni har fått mig att inse hur värdefulla mina egna barn är...hur lite man egentligen vet om framtiden...och Den viktigaste läxa...hur mycket en liten pojke från sundsvall kunnat lära mig som vuxen..att ta vara på varandra....

Tilles minnesbok kommer alltid vara en del av våra liv när den kommer....

Min lilla tre åring har ritat en teckning till tille och undrar om det är okej att han skickar den till er???

Ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!!!
    Många LÅÅÅÅNGA kramar till en otrolig familj..
    Jeanette,Oliver och Rickard

• nessie72

Vilka otroligt fina bilden ni har gjort.......

• nessie72

God natt tille med familj....fjäderlätta pussar på din lilla panna...

• nessie72

God morgon Tille..med familj..
    hoppas ni fick en mys stund igår i lugn och ro....
    Må natten har varit skön med mycket fina drömmar....

• nessie72

Kan ju inte gå ut innan jag sagt God morgon Till och familj...Liam hoppas du hade ett jätte trevligt Kalas igår.????

• nessie72

Tille din otroligt vackra ögon..lyser med sådan värme och klokhet....
    Hoppas din dag har varit bra???

• nessie72

God natt tille med familj....lätta dun kramar på din ömma lilla kind...stora starka kramar till din familj....

• nessie72

God morgon tille med familj.....hoppas solen skiner för er idag!!! många kramar till er alla

Svar på tråden Tilles tråd