Inlägg från: magganhm |Visa alla inlägg
  • magganhm

Tilles tråd

Jag lägger genast den nya tråden till mina favoriter...blev orolig först när jag inte hittade den gamla...jag vill absolut fortsätta att följa älskade lille Tille.

• magganhm

Godmorgon till alla på tråden.
    Jag skriver inte här varje dag, men ibland så...

Jag ser att en hel del redan har skrivit det, men jag har också börjat undra om Tille väntar på Dea för att få ta farväl av er allihop i familjen.
    Det tar en stund ett par gånger om dagen att uppdatera sig på alla inlägg, och jag förundras över allt vackert ni alla skriver, för att inte tala om alla fina bilder ni gör...då kommer tårarna!
    Och Hemgårn, du är fantastisk!

Therese6699: En del av mina vänner undrar hur jag orkar med att ta del av ert och Tilles öde nu när jag själv är gravid, om det inte gör mig väldigt orolig för att något kan vara "fel" med min bebis i magen, men mitt svar till dom är att du och Nicklas förmedlar en styrka och ett lugn som på något underligt sätt gör mig lugn också. Skulle vi drabbas av något, kan vi klara av det. Du och hela din familj är mina stora förebilder i livet. Hoppas att ni får en lugn och rofylld dag...Kul att Dea kommer imorgon.
    Vilken kämpe du är älskade lille Tille!

• magganhm

Lille, store Tilleman...nu har du äntligen funnit ro och släppt taget.
    Tänk så mångas liv du hann beröra, så mycket starka känslor du har väckt och vilken betydelse du har haft, och kommer att ha för många, många fler framöver.

Therese och hela familjen: tack för att vi fick dela det korta men oerhört rika liv som er lille Tille fick här på jorden. Mina tankar är hos er...

• magganhm

Godmorgon Therese och familjen...
    Idag är mina tankar hos er, hoppas att Tilles begravningsceremoni blir så ljus och fin som ni vill att den ska bli. Låter jättebra med ballongerna som ska släppas.
    Här i Halmstad skiner solen och jag hoppas att den gör så även hos er,
    tusen tankar och kramar till er alla...

• magganhm

Therese och Niklas:
    I fredags satt jag på en uteservering och fick se en underbart solgul citronfjäril, och mina tankar gick direkt till er lille Tille!
    Tycker ni har funnit ett perfekt ändamål att använda er gåva till; ett syskon till Tille!
    Och jag säger som så många andra, det är ni som ska ha tack för att ni har delat med er, och släppt in oss i era och Tilles liv!!

• magganhm

Nu har jag läst ikapp mig på tråden, det tar sin lilla stund eftersom jag inte hinner att uppdatera mig så ofta...

Även jag vill passa på att önska er en trevlig och avkopplande resa till Thailand!

• magganhm

Tack! för en underbar dokumentär om Tille!!! Jag och sambon satt bänkade vid teven igår och tittade. Så starkt, så vackert, så ljust! Och tårarna dom rann sakta nerför kinden, speciellt när Shirley Clamp sjöng...
    Han är och var en mycket speciell liten kämpe, Tille lille, och vi konstaterade även hur underbara föräldrar du och Nicklas är, ni gav Tille ett härligt liv!
    Stora kramar till hela familjen!!

Svar på tråden Tilles tråd