Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Tilles tråd

Nu har jag också hittat hit till den nya tråden. Tänker på er som vanligt! Och grattis till Liam idag!!

• Fiffa5

Tänker så mycket på er allihopa. Hoppas att lille Tille snart får sova riktigt gott. Han är en riktig liten kämpe som redan hunnit med så mycket i sitt liv. Stor kram till er!

• Fiffa5

Åh Therese... Det är verkligen tungt att läsa om hur Tille blir svagare o svagare. Jag vill ropa "Nej, sånt här får inte ske!!" men vet att ingen kan stoppa det. Hoppas att framtidens forskning kan hjälpa andra barn att slippa detta. Tycker det är underbart att ni orkar dela med er av er vardag och på detta sätt sprida kunskapen om denna sjukdom.

Tänker på er och vill genom mina kramar skänka er alla i familjen styrka att klara av de kommande dagarna. Snart får er älskade Tille-lille sova.

• Fiffa5

Visste inte vad jag skulle få läsa här idag, och jag måste säga att jag både blev lättad och ledsen av att läsa att Tille kämpar vidare. Han är en otrolig liten kämpe och hans stjärna kommer vara den starkast lysande stjärnan på himlen sen! Tänker så mycket på er alla! Vi kommer aldrig glömma er lille Tille, det ska ni veta!!

• Fiffa5

Åh lille Tille, nu sover du gott. Men saknaden efter dig kommer vara enorm!

Du fanns på jorden - du finns i himmelen - du kommer ALLTID FINNAS i våra hjärtan!

STOR kram till Therese, Niclas, Liam o Dea. Tänker på er!

• Fiffa5

Tänker så på er idag! Känns ofattbart att denna dagen är här, då ni ska ta farväl av er älskade lille Tille. Tror trots all sorg att ni kommer få en fin dag som även kommer innehålla mycket glädje och tacksamhet för allt Tille har gett er och oss alla.

STOR kram till er!

• Fiffa5

Vet ni, jag sitter här o ler när jag tänker på ballongerna som ni ska släppa upp. Kan riktigt se hur Tille och de andra ängla-barnen skrattar o kastar sig efter ballongerna. Härligt!!

• Fiffa5

Har inte skrivit här på ett tag nu, men det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på er. Tille finns i mina tankar så ofta, så ofta.

Hoppas ni får en underbar resa!!

Hälsningar,
    Frida

Svar på tråden Tilles tråd